27 lip 2014

#4 Muzyczna niedziela

#4 Muzyczna niedziela

to cykl postów, publikowanych co drugą niedzielę, w ramach których, przedstawiać Wam będę listę moich ulubionych piosenek. Po co? Żeby nasze domowe biblioteczki zapełnić nie tylko książkami, przekonać Was do różnych gatunków muzycznych, przedstawić ciekawe utwory, których być może jeszcze nie odkryliście.
Uwielbiam góry i góralską muzykę, a jeśli śpiewa tak przystojny wokalista z tak niesamowitym głosem, to już po prostu jestem w niebie, do którego oczywiście doszłam boso. Boso zespołu Zakopower to jedna z moich ulubionych polski piosenek. Energiczna, zawsze poprawia mi humor. 

Dawid Podsiadło - taki niepozorny, a taki dobry wokalista. Zakochałam się w Dawidzie w momencie, kiedy usłyszałam piosenkę nagraną przez niego do Kamieni na szaniec. Wtedy przepadłam. Teraz odkrywam więcej utworów tego zdolnego chłopaka i z każdym kolejnym lubię go coraz bardziej. A Trójkąty i kwadraty to jedna z moich ulubionych piosenek.


I znowu The Beatels z jednym z moich ulubionych utworów - Lucy In The Sky With Diamonds. Patrząc na teledysk, można wysnuć wniosek, iż członkowie zespołu brali coś, tworząc tę piosenkę... W sumie, kto wie? Ważne jest, iż efekt końcowy bardzo mi się podoba, choć wiem, że nie jest to muzyka dla wszystkich. Ale różne gusta mamy, dyskutujmy więc. :)

Kto nie słyszał o zespole LemON i Igorze Herbucie? Wygrali Must be the music. Tylko muzyka, co zdecydowanie im się należało. Głos wokalisty jest po prostu magiczny, wprost przejmujący. Zakochałam się w nim od pierwszego usłyszenia. Zdecydowanie polecam tę piosenkę, jak i innego tego zespołu. :)

O, patrzcie, znowu Dawid Podsiadło. Boże, jak ja uwielbiam tę piosenkę. Nie wiedziałam, że Dawid potrafi tak świetnie zaśpiewać. Ta chrypka, ojej... Prawdziwe Męskie Granie. Świetne! :)

2 komentarze:

  1. Bardzo lubię piosenki grupy Lemon, ale nie lubię ich występów na żywo. Dawida Podsiadło sobie cenie, ale za inne jego piosenki. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja cały czas poznaję twórczość Dawida i poznaję coraz więcej jego piosenek - z każdą kolejną lubię go coraz bardziej :)

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...