5 lip 2014

#8 TOP10 Ulubione lektury szkolne

kreatywa.net
Top 10 to akcja, przy okazji której raz w tygodniu ma blogu pojawiają się różnego rodzaju rankingi, dzięki którym czytelnicy mogą poznać bliżej blogera, jego zainteresowania i gusta. Jeżeli chcesz dołączyć do akcji - w każdy piątek wypatruj nowego tematu na dany tydzień.

Ulubione lektury szkolne

 Oto dziesięć dowodów na to, że szkoła jednak nie jest taka zła. Założę się, że gdybym do szkoły nie chodziło, to o większości tych książek nawet bym nie słyszała. Widać więc, że dla miłośnika książek i wśród lektur znajdą się jakieś perełki. Aż nie mogę się doczekać, jakie książki czekają na mnie w liceum! :)
***
Chwaliłam się już wszędzie, gdzie tylko mogłam, ale zrobię to jeszcze tutaj - dostałam się do upragnionego liceum! :)

10 komentarzy:

  1. Liceum zaskoczyło mnie choćby "Mistrzem i Małgorzatą", "Zdążyć przed Panem Bogiem" i "Dżumą". Niby tak się narzeka na lektury, no i faktycznie część z nich jest beznadziejna, ale czasem trafią się takie książki, za które chciałoby się podziękować polonistom :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja właśnie bardzo chciałabym przeczytać "Mistrza i Małgorzatę" i mam nadzieję, że uda mi się to w liceum. :)

      Usuń
  2. "Skąpiec"! Zdecydowanie tak. Do tego jeszcze "Lalka". Gratulacje i pozdrawiam :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. "Lalki" jeszcze nie miałam okazji czytać, ale może kiedyś... :)

      Usuń
  3. Świetny pomysł na Top 10 :)

    OdpowiedzUsuń
  4. "Dziady" i "Zemsta" - o nie,nie, nie! Jak ja ich nie znosiłam, o matko! Na samą myśl mnie coś trafia :D
    Ale za to "Psa..." uwielbiałam! Czytałam kilkakrotnie i za każdym razem mnie zachwycała :)
    No i oczywiście moje najwspanialsze "Dzieci z Bullernyn" z Lisą na czele :3 Cudowna, najcudowniejsza lektura szkolna jaką było mi dane przeczytać :)
    Ja bym tutaj dodała jeszcze: "Quo Vadis", "Pana Tadeusza", "Chłopów", "Ten obcy", "Szatan z siódmej klasy" - bardzo je lubiłam :3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie "Dziady" były fajne, bo krótkie i ciekawe, a "Zemsta" była bardzo fajna, film również! :P
      Wymienionych przez Ciebie lektury nie czytałam, ale uczyłam się inwokacji z "Pana Tadeusza" i przesz to na starcie tę książkę znienawidziłam, ale pewnie to się zmieni, kiedy przeczytam ją całą. :)

      Usuń
  5. Mialas "Hobbita" jako lekture szkolną?

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...