19 lip 2014

#9 TOP10 Bohaterowie, z którymi wybrałybyśmy się na randkę

kreatywa.net
Top 10 to akcja, przy okazji której raz w tygodniu ma blogu pojawiają się różnego rodzaju rankingi, dzięki którym czytelnicy mogą poznać bliżej blogera, jego zainteresowania i gusta. Jeżeli chcesz dołączyć do akcji - w każdy piątek wypatruj nowego tematu na dany tydzień.

Bohaterowie, z którymi wybrałybyśmy się na randkę



Heathcliff z Wichrowych Wzgórz
Tragiczna historia tego mężczyzny wzruszy niejedną kobietę. Heathcliff rozkocha w sobie nawet najbardziej zawzięte panny. Będąc z nim, mamy pewność, iż jego miłość jest trwała i piękna.

Łukasz z Poczekajki
Och, jak ja lubię takie barwne postaci. Mężczyzn na początku twardych i z nieco mroczną przeszłością, którzy z biegiem czasu pokornieją i szukają domowego zacisza. Z takim Łukaszem poszłoby się na randkę. Ojj, poszło...

Edward Cullen ze Zmierzchu
Tak, tak, wiem. Zmierzch be bo infantylny, dla nastolatek, bla, bla, bla... Ale Edward to mi się podoba, noo. Co poradzę? Moja wyobraźnia wykreowała go jako seksownego wampira, który jest czuł i opiekuńczy. Poza Bellą (och, jak ja chciałabym być taką Bellą) świata nie widzi. Czego chcieć więcej?

Damon Salvatore z Pamiętników Wampirów
Niech uderzy się w pierś Czytelniczka, która takich mężczyzn jak Damon nie lubi. 
Matko moja, toż to spełnienie moich marzeń! Męski, przystojny, seksowny, czuły... Ojej, mogę prosić pod choinkę?

Patch Cipriano z Szeptem
Kolejny nieco mroczny charakter, który poza tą jedyną, która na początku go nie chce, ale potem mu ulega, świata nie widzi. Opiekuńczy i gotów do poświęceń dla swojej ukochanej. Chcę go!

Sherlock Holmes
Nawet nie wiecie, jakie to jest seksowne, taki spryt, pojętny umysł i umiejętności sztuki walki. Jeszcze jak sobie wyobrażę serialowego Sherlocka to... 
***
Dzisiejsza TOP10 zamieniło się w TOP6, ale nie jestem w stanie przypomnieć sobie jeszcze kilku bohaterów, z którymi poszłabym na randkę. Aczkolwiek Ci, których wymieniłam znaleźli się w tym rankingu całkiem zasłużenie.`

12 komentarzy:

  1. Umówiłabym się na randkę jedynie z ostatnim panem Sherlock Holmes, no i moze z Damonem!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O przepraszam! Ja byłam pierwsza, pierwszeństwo mam! :P

      Usuń
  2. Chyba tylko z Salvator'em bym się wybrała. Heathcliff'a nie znoszę, jego postać bardzo mnie denerwowała, chociaż jestmotorem napędowym całej powieści :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wiem, czy jestem w stanie podzielić się z Wami Damonem...:(

      Usuń
  3. Oprócz Łukasza z Poczekajki, którego nie znam, poszłabym na randkę z każdym wymienionym przez Ciebie bohaterem. ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Oj Edzio Edzio :P Ale przyznam, że ten książkowy Edward jest o wiele barwniejszą postacią niż ten filmowy. Był taki czas kiedy skradł i moje serce../ Ja osobiście do takiej listy dopisałabym również Harry'ego Pottera! Moja pierwsza książkowa miłość! haha

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie czytałam Pottera, ale patrząc na jego filmową wersję, to raczej nie chciałabym iść z nim na randkę. :P

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...