26 lip 2014

#10 Największe rozczarowania literackie

kreatywa.net
Top 10 to akcja, przy okazji której raz w tygodniu na blogu pojawiają się różnego rodzaju rankingi, dzięki którym czytelnicy mogą poznać bliżej blogera, jego zainteresowania i gusta. Jeżeli chcesz dołączyć do akcji - w każdy piątek wypatruj nowego tematu na dany tydzień.

Największe rozczarowania literackie


Tak przedstawia się moja dziesiątka rozczarowań literackich. Autorka rankingu nie umieszczała w nim samych książek, a również wydarzenia mające związek z literaturą, które ją rozczarowały. Cóż, ja umieściłam tu jedynie lektury, co do których miałam większe wymagania, a wyszło, jak wyszło. Wiem, że niektóre z moich wyborów mogą Was zaskoczyć, ale cóż, różne mamy gusta i wymagania.:)

6 komentarzy:

  1. Ranking każdego będzie z pewnością inny, gdyż tak jak piszesz, mamy inne gusta i wymagania :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie czytałam żadnej z tych książek, ale na kilka mam ochotę - wierzę jednak, że spodobają mi się bardziej. A w swojej "karierze czytelniczej" również mam trochę pozycji, na których zawiodłam się...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Musisz przeczytać i zobaczyć, jak to będzie z Tobą, aczkolwiek znam kilka osób, którym również te książki nie przypadły do gustu. Ale mam nadzieję, że z Tobą będzie inaczej :)

      Usuń
  3. Nie mogę nawet z Tobą o nich podyskutować, bo żadnej nie czytałam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W takim razie poczekam, aż nadrobisz zaległości i wtedy podyskutujemy :D

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...