14 paź 2013

Urodzinowo + prezentowo = książkowo :)

Urodziny wczoraj był i już minęły. A szkoda, bo chciałabym jeszcze więcej takich świetnych prezentów.
Nie powiem, żeby rodzice i przyjaciółka sami doskonale trafili w moje gusta, ponieważ każdemu powiedziałam jaką książkę bym chciała dostać, także wielkiego zaskoczenia tu nie było. Aczkolwiek jest mi bardzo miło, że takie wspaniałe pozycje będą gościć w mojej biblioteczce.

A czego sobie życzę z okazji wczorajszych urodzin?
Oczywiście dużo zdrowia, bo z tym ostatnio ciężko, szczęścia i pieniędzy na nowe książki, żeby moja biblioteczka szybko się rozrastała. Noo, chłopaka fajnego, oczywiście, dużo znajomych i przyjaciół. No i wszystkiego najnajnajnajlepszego, kochana Kamilko ;**

Pyszny tort na tle świetnych prezentów :))

9 komentarzy:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...