3 paź 2013

Liebster Blog #2

  

Na dobry początek zabawa. Pewnie doskonale znana każdemu blogerowi, więc nie będę pisać po raz kolejny na czym ona polega. Odpowiem na pytania Aleksandry, której serdecznie dziękuję za nominację, a jednocześnie przepraszam, że tak późno się za to biorę!

Pytania i odpowiedzi:
1. Ulubiona książka to...
Jeju, pierwsze pytanie, a takie trudne! Nie potrafię wybrać, ale mam straszny sentyment do Dzieci z Bullerbyn, a niedawno zakochałam się w Bez mojej zgody J. Picoult.
2. Pisarz, z którym poszłabym na kawę?
Agatha Christie/Arthur Conan Doyle, gdyby tylko żyli...
3. Największy literacki gniot, jaki czytałam?
Cud w Miami... ten tytuł nawet na cudzysłów nie zasługuje...
4. Książka tradycyjna czy e-book?
Zdecydowanie książka tradycyjna.
5. Przygoda erotyczna z książki, lub filmu, której pragnę...
O matko... Hahaha, nie czytałam jeszcze żadnych erotyków, więc trudno mi powiedzieć, a i w normalnych książkach rzadko się to zdarza. A filmów tego typu nie oglądam. :)
6. Ewakuacja, możesz zabrać tylko pięć książek, jakie to będą?
Księga wszystkich dokonań Sherlocka Holmesa, Wichrowe Wzgórza, Wybrani, Dziwne losy Jane Eyre (gdybym tylko posiadała swój własny egzemplarz... :<), Jesień cudów.
7. Do końca świata został tydzień. Co robisz?
Spędzam ten czas z rodziną i najbliższymi mi osobami. Starałabym się nie spać.
8. Dzięki czarom spędzisz tydzień w książce. W jakiej?
Wybrani.
9. Dzięki czarom, spędzisz tydzień w filmie. W jakim?
Titanic.
10. Ulubiony zapach?
Męskich perfum :>
11. Najsmaczniejsza potrawa?
Rosołek mojej mamy. :)
12. Jakie masz plany na dziś?
Nadrabianie zaległości na Waszych blogach, czytanie. 

Dziękuję za możliwość odpowiedzi na te pytanie, które wcale nie okazały się szablonowe. Wybaczcie, ale nie nominuję już nikogo do tej zabawy, bo na pewno każdy z Was brał w niej udział już kilka razy. Ale jeśli tylko macie ochotę, to odpowiedzcie na pytanie, na które odpowiadałam ja. :)
 

7 komentarzy:

  1. Piąte pytanie od razu przykuwa uwagę hah ;)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Naprawdę wybrałabyś 'Titanic'? Zdumiewające, dlaczego akurat tej film? Rozumiem, świetny klimat i czasy, przygoda również niezapomniana, ale jednak ze względu na katastrofę i wszechobecną śmierć nie zdecydowałabym się na ten krok.:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja bym bardzo chętnie wcieliła się w rolę głównej bohaterki i przeżyła to, co ona. :)

      Usuń
  3. Mnie rowniez zdziwil ,,Titanic'':p Ale podobnie jak Ty, chetnie spotkalabym sie z Agatha Christie:)

    OdpowiedzUsuń
  4. 2) ja bym poszła z Tolkienem :]
    http://wieczniezaczytanatenshi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...