31 paź 2013

Halloweenowy stosik

Bu!
Wczoraj odwiedziłam bibliotekę i wyszłam w tak dobrym humorze, że nic nie może tego opisać. Torba była pełna książek, a jeszcze pięć musiałam nieść w rękach. Och, uwielbiam takie wypady.
Ale żeby Was nie zanudzać - wstawiam zdjęcia. :)

Stosik w całej swej okazałości :)

Seria Pretty Little Liars
Seria PLL Sary Shepard. Od góry:
PLL. Doskonałe
PLL. Niewiarygodne
PLL. Zepsute
PLL. Zabójcze
PLL. Bez serca
Lewa strona
 Od góry:
Dom sióstr Charlotte Link
Zamieć śnieżna i woń migdałów Camilla Lackberg
Mózg Kennedy'ego Henning Mankell
Karuzela uczuć Jodi Picoult
Dziesiąty krąg Jodi Picoult
Widok z lotu ptaka :)

A to plan na najbliższe godziny. Pretty Little Liars. Doskonałe + kisiel Frugo = bardzo miłe przedpołudnie :))
Serdecznie Was pozdrawiam, życzę miłego dnia i strasznego wieczoru Halloweenowego.
A  przy okazji - powiecie mi, jak podoba Wam się nowy wystrój bloga? :)
Trzymajcie się ciepło!

13 komentarzy:

  1. Świetny stos:) Najbardziej zazdroszczę powieści Jodi Picoult. Tych jeszcze nie czytałam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Wygląd bloga jest bardzo ładny :). Stosików, aż zazdroszczę, no i życzę straszneego wieczoru :>

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Na pewno będzie strasznie... strasznie nudno:/

      Usuń
  3. No, no. Takie stosiki to ja lubię. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. PLL kocham. Na razie przeczytałam tylko 4 tomy, ale wiem, że kiedyś poznam wszystkie:) Jodi zazdroszczę!
    Miłego czytania!:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To widzę, że nie tylko ja darzę uczuciem Jodi i PLL :D

      Usuń
  5. Ale żeś zaszalała :D W mojej biblio jest tylko III część PLL, tzn jest ich więcej ale GDZIE tego nikt nie wie -.-

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szaleć to ja potrafię :>
      No a nie ma ich ktoś wypożyczonych? o.O

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...