4 paź 2013

Coś na jesienną chandrę, czyli... stosik!

Żeby się wkupić w Wasze łaski, na zachętę przedstawiam mój stosik. Dwie książki z mojej prywatnej półki, cztery z biblioteki szkolnej - lektury, jak i książki, które muszę przeczytać na olimpiadę z j. polskiego - a reszta to zdobycze biblioteczne.
Zatem bez zbędnych ceregieli...

biblioteczne zdobycze

a tu biblioteczne zdobycze, których pilnuje moja kotka :)
 Od góry:
~W imię miłości Katarzyna Michalak
~Boy7 Mirjam Mous
~Projekt "Rosie" Graeme Simsion
~Christine Stephen King
~Wielki Gatsby F. Scott Fitzgerald
~Osobliwy dom pani Peregrine Ransom Riggs
~Dziewczyny atomowe Denise Kiernan

dwie pierwsze pozycje ze zbioru prywatnego, pozostałe z biblioteki szkolnej
Od góry:
~Kryminalne przypadki Daisy D. Tom 1. Śmierć w posiadłości Wentwaterów  Carola Dunn
~Kryminalne przypadki Daisy D. Tom2. Tajemnica ogrodu zimowego Carola Dunn
~Ballady i romanse Adam Mickiewicz
~Niemcy Leon Kruczkowski
~Makbet William Szekspir
~Lektury, a w nich Kamienie na szaniec i HOBBIT czyli tam i z powrotem

 I tak oto, bardzo skromnie, prezentują się moje stosiki. Widzicie coś dla siebie?

10 komentarzy:

  1. Jakie klimatyczne zdjęcia. Życzę przyjemnego czytania :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Za mną Wielki Gatsby, (nie oczarował) Ballady i romanse (mam do nich słabość :)) Makbet (uwielbiam) i Hobbit, (podobał mi się, ale jeszcze długo do niego nie wrócę).
    Miłej lektury życzę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie się "Ballady i romanse" bardzo podobają, a szczególnie "To lubię!". Z "Makbetem" dopiero będę miała przyjemność, a do Hobbita mnie ciągnie już od dawna. :>
      Dziękuję :)

      Usuń
  3. Christine także czeka na przeczytanie. Jestem ciekawa twojej opini co do 'Boy7'

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Opinię co do "Boy7" już mam wyklarowaną, ale jedynie w swojej głowie. Czytałam tę książkę jakieś dwa-trzy tygodnie temu, a wtedy nie pisałam recenzji, więc nie wiem czy zdołam o tej książce coś teraz napisać. :)

      Usuń
  4. Widzę Mickiewicza i Szekspira, czyżbyś szła na olimpiadę z polskiego? :P Też muszę wypożyczyć.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, idę, idę :> Jeszcze idę na historię, bo a nuż nie będę musiała pisać egzaminu :P

      Usuń
  5. Tez mam ,,Christine'' i ,,W imie milosci'':) Milego czytania:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. "Christine" dopiero zaczęłam i raczej szybko nie skończę, bo Kinga czyta się dość ciężko, za to "W imię miłości" powinno mi pójść, szybko, łatwo i przyjemnie, bo taki jest właśnie styl Katarzyny Michalak. :)

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...