9 sie 2014

Zapowiedzi czytelnicze: sierpień 2014.

Sierpień, sierpień, sierpień... Połowa wakacji za nami! Już za trzy tygodnie powrócimy w szkolne mury, żeby czerpać wiedzę i doświadczenie, które oświetli nam naszą dalszą drogę życiową... Dobra, kogo ja oszukuję? Nowy rok szkolny to nowe znajomości, spotkania ze znajomymi i wysyłane cichaczem SMS-y na lekcji. Nauka jest akurat ostatnia na tej liście. Ale żeby ten ostatni miesiąc spędzić w miłej atmosferze, wydawnictwa przygotowały dla nas premiery kilku dobrze zapowiadających się książek. Powyżej przedstawiam Wam te, które wpadły mi w oko i mam nadzieję, że uda mi się je przeczytać, prędzej czy później. Na pewno będę dopytywać w bibliotece o Dla Ciebie wszystko Katarzyny Michalak, która to książka jest kontynuacją W imię miłość, czyli jednej z najlepszych i najbardziej wzruszających lektur, jaką miałam okazję przeczytać. Kto wie? Może przemogę się też co do Nicholasa Sparksa? Rozejrzę się też za Grahamem Mastertonem, bo wiele pozytywnych opinii o jego twórczości słyszałam.
Cóż, kochani Czytelnicy, życzę Wam, żebyście spędzili te ostatnie tygodnie wakacji jak najlepiej. Czytając tylko dobre książki, pisząc dużo recenzji i chłodząc się pysznymi napojami. Niestety, następne zapowiedzi dopiero we wrześniu i coś czuję, że nie będę miała wtedy już tak dobrego humoru...

14 komentarzy:

  1. Nic dla mnie tym razem... :(

    OdpowiedzUsuń
  2. Graham Masterton! Nawet nie wiedziałam, że pokaże się coś nowego. Super, już wiem, co chcę kupić :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. Osobiście czekam przede wszystkim na najnowszą książkę C.J.Daugherty <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 22 październik? Czwarta część "Wybranych". prawda? ;)

      Usuń
  4. Mnie takze interesuje najbardziej ksiażka autorstwa Grahama Mastertona.

    OdpowiedzUsuń
  5. Polecam Sparksa "Prawdziwy cud" - książka piękna! Reszty nie znam. Czekam na Twoje opinie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie muszę się przemóc do tego Sparksa, bo jakoś za jego książkami nie przepadam, ale muszę zrobić drugie podejście. :)
      Postaram się te książki przeczytać. Prędzej czy później :)

      Usuń
  6. Nie mogę się doczekać 2 części Mrocznych Umysłów.
    Jak tylko ją dorwę to nie przestanę czytać, aż do ostatniej strony!

    http://thousand-magic-lifes.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja najpierw muszę zapoznać się z częścią pierwszą, mam nadzieję, że to już niedługo :)

      Usuń
  7. Dla Ciebie wszystko - to jest po prostu cudowne, wspaniałe, rewelacyjne. Spodoba Ci się bardzo, jestem tego pewna! :D Zwłaszcza, że i Dworek masz już za sobą :D
    Ja jestem ciekawa "Coś do ukrycia" :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na pewno mi się spodoba, skoro "W imię miłości" było takie wspaniałe :)

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...