16 lip 2013

Stosik ;)

Cześć! Dzisiaj pochwalę Wam się moimi ostatnimi zdobyczami. Nie są to książki, które doszły do mojej biblioteczki od ostatniego stosiku, a są to zbiory z tego miesiąca.
Miłego oglądania :)

Z biblioteki :)
 Książki wypożyczone z biblioteki:
Pretty Little Liars. Bez skazy. - Sara Shepard; wczoraj zaczęłam, dziś już kończę. Drugi tom serii o Kłamczuchach, nie zaniżył poziomu tomu pierwszego.
Milczenie owiec - Thomas Harris; książka, którą chciałam przeczytać już od dawna, ale tak naprawdę nie wiem o czym ona jest.
Anioły i demony - Dan Brown; po mistrzowskim Kodzie Leonarda da Vinci byłam ciekawa innych powieści tego autora oraz tego, czy również mi się spodobają. Zobaczymy.
Finale - Becca Fitzpatrick; ostatni tom serii Szeptem. Nie mam na tę książkę jakiejś specjalnej ochoty, ale chciałabym tę serię skończyć.
Monster High. Upiorna szkoła. - Lisi Harrison; pierwszy tom z serii Monster High. Ja zaczęłam przygodę z tą serią od tomu drugiego, ale nie przeszkadzało mi to w zrozumieniu treści. Przyjemna lektura, niekoniecznie dla dorosłych.
Skrawki życia - Debbie Macomber; po miłym zaskoczeniu Sklepem na Blossom Street (recenzja wkrótce) zapragnęłam sięgnąć po inne książki tejże autorki. Jestem bardzo ciekawa, jak wypadła w tej książce.

Prywatne :)
 Książki z mojej prywatnej półki:
Wybrani - C. J. Daugherty; książka, której recenzji spodziewajcie się już wkrótce. Wybranych nie czytałam, ja tę książkę pochłonęłam.
Fanaberie - Jolanta Wrońska; książka kupiona na promocji w Weltbildzie. Zaczęłam czytać, ale odłożyłam na rzecz innych książek. Niedługo do niej wrócę.
O czym nigdy nie powiedziała Ci matka -



28 komentarzy:

  1. "Finale" mam już dawno za sobą, a przez "Stukostrachy" nie przebrnęłam. Miłej lektury :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja przy książkach Kinga się męczę, ale mają one sobie coś, co przyciąga.

      Usuń
  2. "Anioły i demony"- świetna książka! "Finale" dopiero zamierzam poczytać, ale ciekawi mnie zakończenie tej serii. Ja moją przygodę z Jodi PIcoult chcę zacząć od "Z innej bajki", ale wpierw muszę zdobyć :D "Wybrani" to jedna z moich ulubionych powieści tego roku. "Monster High. Upiorna szkoła." od dawna chce przeczytać,, mam nawet e-book obu części, ale czasu brak :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W takim razie życzę Ci, aby udało Ci się przeczytać te wszystkie książki :)

      Usuń
    2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
  3. Chętnie bym przeczytała "wybranych" :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I jest to chęć uzasadniona, bo ta książka jest niesamowita!
      W piątek prawdopodobnie pojawi się na blogu recenzja, więc sama się przekonasz :)

      Usuń
  4. Czytałam "Anioły i demony" i "Milczenie owiec". Obie bardzo mi się podobały. Widzę też kilka innych ciekawych pozycji na Twoich stosikach. Przyjemnej lektury!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Intrygują mnie te powieści, więc cieszę się, że Ci się podobały - nie mają złych opinii. Dziękuję! :)

      Usuń
  5. Świetne stosy:) ,,Milczenie owiec" oraz ,,Stukostrachy" też mam w planach:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja miałam w planach ju od dawna, aż wreszcie przyszedł na te książki czas :)

      Usuń
  6. "Milczenie owiec' chetnie bym ci podkradla, a 'Stukostrachy' to ponoc dosc ciezka lektura.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, "Stukostrachy" do łatwych nie należą - czytałam je już wcześniej, ale wtedy nie miałam na nie sił, więc robię drugie podejście. :)

      Usuń
  7. Przepiękny stosik. Pozazdrościć. :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Zazdroszczę "Finale" i "Milczenia owiec'. Reszty ksiazek nie znam, więc czekam na recenzję ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. 'Bez mojej zgody' - niesamowita.
    'Monster High' czytałam dość dawno, moja młodsza siostra dostała ją na urodziny, więc zanim się za nią zabrała, szybko ją pożyczyłam.
    Drugi tom Kłamczuch też przeczytałam - w tempie błyskawicznym. ;)

    Miłej lektury! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. "Bez mojej zgody" nie zdążyłam przeczytać całej, ale mam nadzieję, że podzielę Twoje zdanie :)
      "Monster High" czytam właśnie teraz :)
      Tak, Kłamczuchy też szybko pochłonęłam. Wczoraj wypożyczyłam do południa już było po nich :P

      Usuń
  10. Czytałam "Bez mojej zgody". Cudowna książka. Bardzo wzruszająca. Warta bliższego poznania.
    Mam też za sobą "Anioły i demony" - czytałam całe lata świetlne temu, ale miło wspominam :)
    Chętnie natomiast poznałabym "Wybranych" :)
    pozdrawiam
    Miłośniczka Książek
    http://magicznyswiatksiazki.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. "Wybranych" musisz poznać KONIECZNIE! Wróżę Tobie i tej książce świetlaną przyszłość. :)

      Usuń
  11. King i Jodi to coś co z chęcią bym Ci podkradła:). Co do "Wybranych" nie jestem do końca przekonana. Ta książka wydaje być się troszkę hm..banalna. Chociaż może jeszcze się przekonam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dość banalny, ale wciąż urzekający i czarujący, jest w niej wątek miłosny. Ale to jest taki banał, który możemy czytać w kółko, i w kółko, i w kółko :P

      Usuń
  12. "O czym nigdy nie powiedziała ci matka" kupiłam chyba rok temu i do tej pory jakoś nie było okazji, żeby przeczytać. Ale okładkę ma bardzo ładną :D Zazdroszczę "Wybranych", bo bardzo kusi mnie ta książka. Wspaniałych chwil z książką!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, okładka dość ładna.
      Jeśli chodzi o "Wybranych" to bierz się za nich bardzo szybko! Albo nie... poczekaj na kilka dni przed premierą drugiej części, wtedy nie będziesz musiała tyle czekać na ciąg dalszy. :P

      Usuń
  13. "Anioły i Demony " jedna z lepszych według mnie książek Dana Browna. Miłego czytania.

    OdpowiedzUsuń
  14. Patrząc na książki z biblioteki to Ci zazdroszczę - u mnie w mieście biblioteka jest niewielka i nowości książkowe zawsze szybko znikają z półki
    naczytane.blog.pl

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...