26 lip 2013

Ahoj, przygodo!

Witam Was postem innym niż zwykle. ie jest to ani recenzja, ani stosik, ani żadna blogowa zabawa. Dziś mam dla Was zdjęcia w mojej wczorajszej wycieczki do Krakowa.
Muszę przyznać, że było bardzo fajnie. Zwiedziłam rynek, byłam na Wawelu, płynęłam gondolą po Wiśle... Po prostu było cudnie!
Architektura Krakowa mnie zachwyciła. Te wszystkie zabytkowe budynki i urocze uliczki wywarły na mnie niesamowite wrażenie.
Oczywiście turystów było bardzo dużo. Częściej słyszałam tam nawet obce języki, aniżeli nasz ojczysty.
Przeszłam się po Galerii Krakowskiej, gdzie ludzi również nie brakowało. Byłam też w księgarni na krakowskim rynku, ale niestety nic nie kupiłam, bo pieniędzy miałam za mało. Ale książek tam było mnóstwo! Od tych najnowszych do tych trochę starszych. Do wyboru, do koloru!
Dobrze, nie będę Was już nudzić, pooglądajcie zdjęcia.
(przepraszam za jakość :P)


Moja wycieczka tutaj się zaczęła i tutaj skończyła




Trafiłam na to miejsce cudem. Szukałam taniego miejsca, w którym mogę zjeść bez obaw o zatrucie pokarmowe. I trafiłam! Świetne sałatki i kanapki - bardzo tanio :) Do tego miejsce urocze :) 

Dodaj napis

Nie potrafiłabym tak długo ustać. Podziwiam tę panią :)

Rejs gondolą po Wiśle i widok na Wawel :)













Moja ulubiona księgarnia

Nie dodaję już więcej zdjęć, choć mam ich jeszcze dużo! Dodałam już ich dość, mieliście co oglądać.
Pozdrawiam! :}

8 komentarzy:

  1. Byłam w Krakowie w zeszłym roku - odjechałam stamtąd oczarowana. To miasto jest po prostu przepiękne ;)

    Pozdrawiam,
    Mai

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam Kraków. Niestety, dawno tam byłam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też dawno nie byłam w Krakowie, a miasto pięknie. A gdzie ty na zdjęciach? Miałam nadzieję, że Cię zobaczę, a tu nie:(

      Usuń
    2. Haha, nie chcę Was straszyć :P
      Byłam na jednym, ale brzydko wyszłam i usunęłam to zdjęcie. :P

      Usuń
    3. E tam, straszyć:) Zawsze się tak mówi, a wyszłaś na pewno ładnie:)

      Usuń
  3. Uwielbiam Kraków, to takie piękne miasto... :)

    Zostałaś nominowana do The Versatile Blogger. Szczegóły u mnie na blogu. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Kraków jest cudny. Oddałabym moją Warszawę za niego. Piękne zdjęcia przywołujące bardzo miłe wspomnienia. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...