25 sty 2013

Stosisko, czyli książki na ferie i nie tylko :)

Wielkimi krokami zbliżają się ferie, które ja zaczynam od 11 lutego, bo jestem ze Śląska. Trzeba więc powoli robić książkowe zapasy.
Można powiedzieć, że wzięłam sobie to dość poważnie do serca, bo na brak lektur w najbliższym czasie nie będę mogła narzekać.
Przejdźmy zatem do sedna:

Stosik prywatny
To są książki z mojej prywatnej biblioteczki.
Od góry:
Obiecaj mi - Richard Paul Evans; wygrana w konkursie u Książkowej
Kot w stanie czystym - Terry Pratechett, Gray Jolliffe; zakup własny, księgarnia Gandalf
Niebo jest wszędzie - Jandy Nelson; wygrana u Książkowej
Siódmy papirus - Wilbur Smith; w bibliotece jest stolik, na którym leżą pozycję do wzięcia - tak też zrobiłam ;)
Kolekcjoner - Alex Kava; wygrana u Książkowej
Wyznania gejszy - Arthur Golden; podobnie jak Siódmy papirus
Sędzia w matni - Nancy Taylor Rosenberg; j.w
Alchemik - C. J. Sansom; książka kupiona na promocji w Biedronce ;)
Księga wszystkich dokonań Sherlocka Holmesa - sir Arthur Conan Doyle; zdecydowana gwiazda wieczoru! Książkę znalazłam pod choinką. :)

Stosik biblioteczny
Od góry:
Wiedźma - J.A. Krentz
Spadek - J. A. Krentz
Dziwne losy Jane Eyre - Charlotte Brontë; książka, która intryguje mnie już od dawna ;)
Wichrowe wzgórza - Emily Jane Brontë; j.w.
Ja, diablica - Katarzyna Berenika Miszczuk; książkę już przeczytałam i muszę przyznać, że bardzo mi się podobała ;)
Profesor - Charlotte Brontë; bardzo chciałam poznać książki sióstr Brontë, dlatego wypożyczyłam ich aż trzy :)
Intruz - Stephanie Meyer; czysta ciekawość :)

Tak prezentuje się całość :)
A to prawdziwa perełka w moich książkowych zbiorach :)
Jak widać na załączonych wyżej zdjęciach, przez najbliższy czas nie będę się nudzić, jeśli chodzi o czytane książki. Jest różnorodnie :)
Raczej nie ma w tym stosiku niespodziewanych pozycji, bo wszystkie te książki chciałam już od dawna przeczytać (no, może jakieś 2-3 to improwizacja).
Zatem wchodźcie na bloga i obserwujcie fanpage, bo będzie dużo ciekawych recenzji..
Zapraszam! :)

40 komentarzy:

  1. Świetne zdobycze :) Jestem ciekawa jak Ci się spodoba Intruz :) Miłego czytania!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :)
      Również jestem bardzo ciekawa "Intruza", bo niektórzy sobie tę książkę zachwalają. Mam nadzieję się nie zawieść :)

      Usuń
  2. Cudowne stosisko! Na pewno spędzisz wiele przyjemnych chwil z książkami.

    OdpowiedzUsuń
  3. Oj, różnorodnie i smakowicie :) Przeczytałoby się Intruza i Kolekcjonera;) Miłej lektury!

    OdpowiedzUsuń
  4. Sherlocka widziałam u mamy mojego chłopaka, strasznie wielkie tomisko! Życzę udanej lektury, każdej książki bez wyjątku. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Strasznie wielkie, ale wbrew pozorom lekkie. :)
      Dziękuję bardzo :) Z takimi książkami na pewno będzie miło :)

      Usuń
  5. Masz co czytać, oj masz. :) Zazdroszczę Ci książki "Wyznania Gejszy". Może kiedyś kupię sobie swój własny egzemplarz. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja właściwie to nie wiem czego się po tej książce spodziewać, bo nie czytałam żadnych opinii i nie oglądałam filmu. Będzie niespodzianka :)

      Usuń
  6. Dzięki Tobie przypomniałam sobie, że chciałam kiedyś przeczytać "Wyznania Gejszy" ;) Jak już je przeczytasz, to koniecznie zdaj recenzję! :)


    Ps. Kociak *.* <333

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hah, jednak na coś się przydaję! :D
      Oczywiście, że zdam :)

      A kociak to mistrz drugiego planu :D

      Usuń
  7. Ogromny ten Twój stosik. (:
    Zazdroszczę Sherlocka, "Wichrowych wzgórz" i "Dziwnych losów Jane Eyre".
    Bardzo ładny blog, muszę tu częściej zaglądać. : >

    OdpowiedzUsuń
  8. Wow sporo tego naprawdę. Dużo takich książek, które sama chciałabym przeczytać.

    OdpowiedzUsuń
  9. Jestem w trakcie czytania "Intruza" zostało mi jakieś 1/3 do końca? Coś takiego :) Na początku strasznie mnie nudził, jednak potem jest zdecydowanie lepiej! :) Polecam! :D
    A poza tym, to znam Evansa, całkiem fajna :D
    Cudny stosik <3 Ja niestety już w poniedziałek do szkoły, a niech to ;/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sporych rozmiarów książka, to prawda :)
      Również słyszałam pochlebne opinie na temat książek Evansa, a teraz mam okazję, żeby przekonać się o tym na własnej skórze. :)

      Cóż, ten się śmieje, kto się śmieje ostatni :D

      Usuń
  10. a mnie się najbardziej podoba ten pled w kratę :D herbatka, kocyk, kot i czytamy :D super ten nowy szablon Słonko :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To jest właśnie moje ulubione miejsce do czytania. I jest właśnie tak, jak to przedstawiłaś.
      Zazwyczaj jak rozkładam się tam z książkami, to Iga kładzie się obok i zasypia. :)

      Usuń
  11. Gorąco polecam "Wyznania gejszy". Czytałam dwa razy, znakomita książka :) A za "Intruza" wkrótce się biorę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Skoro polecasz to na pewno przeczytam. :)
      W takim razie, jestem ciekawa Twojej opinii "Intruza" - na pewno przeczytam :)

      Usuń
  12. Odpowiedzi
    1. Piękne, piękne :)
      Bardzo się cieszę, że udało mi się dostać takie tytuły :)

      Usuń
  13. Rety, rety, rety. Chętnie podebrałabym Ci kilka tytułów!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Podbieraj, ale oddaj w porę, bo nie mam ochoty płacić kary w bibliotece :D

      Usuń
  14. Och, weź oddaj choć połowę tych cudeniek! *.*

    OdpowiedzUsuń
  15. Ależ wydanie Jane Eyre!!! Proszę Cię serdecznie, looknij, co to za tłumaczenie i wydawnictwo! Bo ja nie zasnę, szukając i się zastanawiając. Co do samego tytułu, to oczywiście nie muszę mówić, że cudowny, że najwyżej w mojej hierarchii książek sióstr Bronte?
    W tym wydaniu "Wichrowych wzgórz" denerwuje mnie jedno - że główną bohaterkę przetłumaczono na Kaśkę! Wiem, jest Catherine, więc wybór pozostaje uzasadniony, jednak samym brzmieniem imienia ta postać traci w moich oczach. Sama książka jednak warta uwagi (chociaż u mnie nie jest strasznie wysoko na liście - JE zdecydowanie bardziej ulubiona:))
    No i ten SH - zazdroszczę jak nie wiem co, sama też sobie kiedyś go zakupię...:)

    Miłego czytania!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To tak, tłumaczenie: Teresa Świderska, a wydawnictwo to Świat Książki.
      Jeju, no to chyba za tę książkę wezmę się teraz. Jak czytam Twój komentarz to jestem strasznie zaintrygowana :)

      A jeśli chodzi o SH, to odsyłam do Matrasa, gdzie jest teraz -25% m.in. na tę książkę :)

      Usuń
  16. oooo, większość stosu bym Ci podebrała:D z niecierpliwością czekam na recenzję i lecę polubić Twój fan page ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bierzcie, bierzcie! Tylko zostawcie coś dla mnie, bo zostanę goła i wesoła :D

      Usuń
  17. to faktycznie stosisko! sporo książek ^^ i jaki wybór! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szkoda tylko, że nie wszystkie moje, ale cieszy mnie sam fakt, że mogę niektóre pozycje przeczytać :)

      Usuń
  18. "Wyznania gejszy" to jedna z moich ulubionych książek, a ekranizacja tej powieści to jeden z moich ulubionych filmów :)
    Szybko zabieraj się za czytanie "Wyznań gejszy", bo nie będziesz żałować :-)

    OdpowiedzUsuń
  19. Też mam tego cudownego Sherlocka na półce. :) Jeszcze nie zaczęłam czytać, póki co jedynie podziwiam. :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam dokładnie tak samo! Na razie tylko zdobi moją półkę :)

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...