31 sty 2013

Podsumowanie miesiąca i Versatile Blogger Award

Dzisiejsza notka będzie składała się z dwóch części - w tej zamieszczę podsumowanie miesiąca, który dziś nam się kończy, a w drugiej pochwalę się swoją nominacją do Versatile Blogger Award. :)

Podsumowanie

Liczba przeczytanych książek: 9 (Studnia bez dnia, Ekologiczna zemsta, Kod Leonarda da Vinci, Kot w stanie czystym, I wciąż ją kocham, Obiecaj mi, Balladyna, Jeżynowa zima, Ja, diablica)
Liczba książek zrecenzowanych:8
- ,,Obiecaj mi'' - książka jest już zrecenzowana, ale tekst opublikuję dopiero w poniedziałek
Liczba przeczytanych stron: 2273, co daje 73 strony na dzień
Liczba obserwatorów wynosi: 78, doszło 9
Liczba odsłon bloga: 11875, w tym miesiącu było 1430
Liczba pozostawionych przez nas komentarzy wynosi: 532

Ten miesiąc zaliczam do jak najbardziej udanych. Mimo ogromu nauki, związanego z końcem semestru, udało mi się przeczytać sporo książek, które na pewno zostaną w mojej pamięci.
I tradycyjnie już, dziękuję wszystkim Czytelnikom mojego bloga, którzy komentując, pokazują mi, że nie piszę sama dla siebie, a moja praca nie idzie na marne. 
Dziękuję :)

*****
Teraz przyszedł czas na drugą część notki. 
Versatile Blogger Award to jedna z wielu blogowych zabaw, które panują na naszych stronach. 
Nominowana zostałam przez GLAMisPINK z bloga Waniliowe Czytadła. Dziękuję! :*


Każdy nominowany blogger powinien:
- podziękować nominującemu blogerowi u niego na blogu,
- pokazać nagrodę Versatile Blogger Award u siebie na blogu,
- ujawnić 7 faktów dotyczących samego siebie,
- nominować 15 blogów, które jego zdaniem na to zasługują,
- poinformować o tym fakcie autorów nominowanych blogów.

 

 

A zatem:

1. W mojej wyobraźni każdy dzień tygodnia, miesiąc czy pora roku mają swój kolor. 

2. Nie lubię czytać na świeżym powietrzu lub w nieswoim mieszkaniu. W obu przypadkach nie mogę się skupić, ciągle coś odwraca moją uwagę.

3. Mam manię malowania ust błyszczykiem. Mogłabym to robić o minutę, gdybym się nie powstrzymywała. Uwielbiam błyszczyki kupować. 

4. Kiedy siedzę przy komputerze muszę mieć zajętą czymś lewą rękę. Jestem praworęczna, więc ta ręka zawsze ma coś do roboty, a drugą zazwyczaj kręcę telefonem, bawię się błyszczykiem, który zawsze mam pod ręką itd.

5. Mam niską samoocenę. Często wydaje mi się, że inni mają lepsze rzeczy, jakiś ciuch leży na kimś lepiej, mój blog jest gorszy od innych itd. Nigdy nie przychodzi mi na myśl, że mnie ktoś może czegoś zazdrościć.

 Wszystko co przyszło mi na myśl. Nie wiem co jeszcze mogłabym Wam o sobie powiedzieć :)

Do zabawy nie nominuję już nikogo, bo wszyscy brali już udział w tej zabawie, a jeśli jest ktoś, kogo Versatile Blogger Avar ominęło, niech czuje się zaproszony i przeprowadzi coś takiego u siebie.

Dziękuję za uwagę. Pozdrawiam! :)


 

 

4 komentarze:

  1. Gratuluję osiągniętego wyniku. Życzę jeszcze więcej sukcesów.
    PS Ja też mam niską samoocenę, ale staram się nad tym pracować.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawe odpowiedzi i świetne wyniki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo dobry wynik. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...