11 sty 2013

Kącik chwalipięty :)

Dzisiaj Wam się trochę pochwalę, bo recenzją książki N. Sparksa jest w przygotowaniu (czyt. książka przeczytana, ale nie mam chęci i weny do pisania).
Ostatnio wygrałam konkurs u Książkowej .
Moja radość była przeogromna, a byłabym zapomniała o zgłoszeniu, więc szczęście związane z wygraną było jeszcze większe.
Otóż tak, nagrodą był zestaw trzech książek: kryminał, romans i historia, którą można przeczytać dla relaksu.

W paczuszce znalazły się takie książki jak:
Niebo jest wszędzie - Jandy Nelson
Kolekcjoner - Alex Kava
Obiecaj mi - Richard Paul Evans

Wszystkie pozycje jak najbardziej trafione : )
W dodatku dostałam próbkę talentu naszej blogerki w postaci trzech zakładek jej wykonania.
Kochana, one są naprawdę świetne! Z pewnością będę ich bardzo często używała. :)
Dziękuję Ci jeszcze raz za przesyłkę i w ogóle za zorganizowanie całego konkursu, bez którego moja wygrana w ogóle nie byłaby możliwa.
Czekam na kolejny konkurs!
:)

9 komentarzy:

  1. Gratuluje :) Bardzo fajne książki wygrałaś xd Nie czytałem ani jednej dlatego czekam na recenzje ;3

    OdpowiedzUsuń
  2. Pozycje byłyby trafione również u mnie, bardzo interesujące książki :)
    Gratulacje :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zakładki sa rzeczywiście przeurocze! Takie własnoręczne cieszą oko najbardziej :) Gratuluję wygranej!

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratulacje!
    Czytałam "Kolekcjonera" i bardzo mi się podobał.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ps. a książki świetne, zwłaszcza dwie pierwsze od lewej! I gratuluję wygranej :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Zostałaś przeze mnie nominowana do nagrody "Liebster Blog Award". Więcej informacji na moim blogu :)



    Ps. Gratuluję wygranej! :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...