17 maj 2014

#2 Top10 Pisarze, z którymi chcielibyśmy wybrać się na kawę.

kreatywa.net
Top 10 to akcja, przy okazji której raz w tygodniu ma blogu pojawiają się różnego rodzaju rankingi, dzięki którym czytelnicy mogą poznać bliżej blogera, jego zainteresowania i gusta. Jeżeli chcesz dołączyć do akcji - w każdy piątek wypatruj nowego tematu na dany tydzień.

 Pisarze, z którymi chcielibyśmy wybrać się na kawę.
*kolejność przypadkowa

Ach, Królowo Kryminału, nawet nie wiesz ile bym dała, żeby zamienić z Tobą choć kilka słów. Żałuję, że nie mieszkam w Anglii, że nie żyję w Twoich czasach.
Chciałabym Ci tylko powiedzieć, że Twoje kryminały podbił moje serce. To były moje pierwsze "dorosłe" książki, jakie czytałam. Można powiedzieć, że się na nich wychowałam. Dziękuję za wszystkie cudowne chwile spęczone z Herkulesem Poirot i panną Marple. Klimat Twoich książek jest niesamowity.





Jodi Picoult, jedna z moich ulubionych autorek. Jej książki nie dość, że poruszają trudną tematykę, niejednokrotnie społeczne tematy tabu. to także niesamowicie Czytelnika wciągają. Moje ulubione momenty w książkach Jodi Picoult? Te na sali sądowej. :)






Saro Shepard, mam do Ciebie tylko jedno pytanie... Kim jest -A.?!
Och, i jeszcze jedno. Czy seria Pretty Little Liars powstała na bazie prawdziwych wydarzeń? Bo brzmi to trochę przerażająco... 
Ale dziękuję za tę świetną serię i nie mam nic przeciwko, żebyś dobiła do 50. tomów. :P






Sam Pivnik, autor Ocalałego. Nie chcę nic mówić, nie chcę, żeby opowiadał mi Pan swoją historię, bo wiem, jak bardzo to boli. Chcę po prostu pogratulować i... po prostu być obok.







Siostry Bronte, dobrze wiecie, że Wasze książki są magiczne. Ten klimat, te postaci, te krajobrazy... Żałuję, że nie żyję w Waszych czasach. To musiało być piękne.




Ojej, to naprawdę sir Arthur Conan Doyle? Jejku, nie wierzę. Mam do Pana tyle pytań, ale przede wszystkim chciałabym podziękować za stworzenie postaci Sherlocka Holmesa. Najlepszego detektywa, jakiego dane mi było poznać. Zastanawia mnie tylko, czy Pan posiadał wszystkie te cechy, które przypisał Sherlockowi? Jeśli tak, to czapki z głów...





Aleksander Kamiński autor Kamieni na szaniec, nic więcej nie trzeba mówić...









Katarzyna Michalak, jedna z najpopularniejszych polski autorek. Można ją nazwać pisarką wszechstronną, niezwykle utalentowaną. Jej lekkie pióro towarzyszy nam zarówno przy książkach erotycznych, obyczajowych, jak i przy tych, które poruszają trudne tematy.






Lauren Oliver, czyli autorka jednej z najpoczytniejszych serii dla nastolatków, a mianowicie Delirium. Któż nie chciałby wypić z tą autorką filiżanki kawy czy herbaty? O czym bym z nią porozmawiała? Poprosiłabym o więcej takich książek, jak Delirium.




Stephen King. Któż nie zna tego nazwiska? Mistrz Horroru, jeden z najpoczytniejszych autorów na całym świecie. Jego powieści budzą grozę, lęk, strach, ale czym byłaby dzisiejsza literatura bez jego Christine czy Lśnienia?







* * *

A Wy z kim najchętniej wybralibyście się na kawę? Czy Wasze typy pokrywają się choć po części z moimi? :)

8 komentarzy:

  1. To jak pójdziesz na kawkę z Stephenem Kingiem to weś mnie ze sobą :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo dobre wybory. Również uwielbiam Jodi Picoult!! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo ^^
      W takim razie może we dwie wybierzemy się na to spotkanie? :P

      Usuń
  3. Siostry Bronte i Stephen King, to moje typy. Gdyby marzenia mogły się spełniać!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gdyby marzenia mogły się spełniać, to żylibyśmy jak w raju :3

      Usuń
  4. Zgadzam się co Christe, Kamińskiego, Picoult, jednak niektóre osoby omijałabym z daleka ;)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...