31 gru 2012

Podsumowanie roczne bloga :)

Roczne podsumowanie nie będzie roczne, a dziesięciomiesięczne, gdyż mój blog powstał w marcu. :)
Słowem wstępu, pragnę Wam powiedzieć, że to nie liczby są dla mnie ważne, a treść książek, które przeczytałam, osoby, które poznałam i słowa wsparcia kierowane do mnie w Waszych komentarzach. Wiem, że gdyby nie Wy, moi Czytelnicy, tego bloga by nie było. Na początku pisałabym sama dla siebie, bez żadnego oddźwięku. Wiem, że po krótkim czasie zdołowałoby mnie to i bym sobie odpuściła. Tymczasem wiem, że to co robię nie idzie na marne i ktoś moje prace czyta. Dziękuję! :)

A statystycznie...

Ilość Waszych odwiedzin wynosi 10318
Obserwatorów mam 69
Opublikowanych postów jest 73
Komentarzy pozostawiliście 421
Najczęściej czytany post to recenzja książki Katarzyny Michalak "Rok w Poziomce", który ma 44 wyświetlenia
Książek w tym roku przeczytałam 63
Ilość opublikowanych recenzji to 49


Cóż, na niepełny rok to jest nieźle, ale wiem, że stać mnie na więcej.
Wygrałam kilka konkursów, nawiązałam ciekawe współprace (firma Stabilo, portal nakanapie.pl, księgarnia internetowa Gandalf), poznałam bardzo fajne osoby i wiele się nauczyłam.
Samej sobie życzę, żeby ten nowy rok 2013, obfitował w dużo ciekawych lektur, nowych znajomości. Chciałabym, żeby mój blog rozwinął się bardziej i aby moją pracę doceniało szersze grono osób.
A tym, którzy już są i czytają, z całego serca dziękuję!
Zapraszam również do polubienia mojego bloga na facebook'u. Będziecie zawsze na bieżąco. :)
http://www.facebook.com/SwiatKsiazkiDrrim

*****

Kochani!
Pragnę złożyć Wam najszczersze życzenia z okazji zbliżającego się kolejnego roku - 2013.
Życzę Wam samych sukcesów! Mnóstwa miłości, radości, przyjaźni, zdrowia, szczęścia, pomyślności, spełnienia marzeń, ciekawych książek do przeczytania, pieniędzy na zakup nowych, nowych, długotrwałych współprac, mnóstwa przygód i wszystkiego, czego sobie jeszcze zapragniecie!
Mam nadzieję, że te życzenia się spełnią, a Wy z nową energię wejdziecie w ten Nowy Rok. :)

9 komentarzy:

  1. Dziękuję i tobie również Szczęśliwego Nowego Roku !! Dalszych sukcesów!
    recenzje-literackie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawe podsumowanie :)

    Wszystkiego najlepszego w 2013 :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo dobre statystyki, gratuluję :) Oby 2013 był jeszcze lepszy <3 I żeby ukazało się dużo nowych książek, które okażą się hitami! Przy okazji zapraszam do mnie na ostatnią notkę w tym roku :c Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  4. Niezły wynik ;>
    Kamila, oj Kamila! Życzę Ci samych sukcesów w 2013. Mam nadzieję, że to właśnie w tym roku się poznamy! :D

    <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratulacje i życzę szczęśliwego nowego roku!

    OdpowiedzUsuń
  6. Wszystkiego najlepszego w Nowym Roku :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne wyniki. Drogą do sukcesu jest praca, praca i jeszcze raz praca. Życzę powodzenia :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratuluję świetnego podsumowania! ;)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...