21 gru 2012

Świąteczne stosiki :)

Cześć!
Końca Świata nie widać, więc w spokojnej i radosnej atmosferze możemy spędzić tegoroczne święta Bożego Narodzenia. 
Zaprezentuję Wam dziś stosiki książek, które będą mi jeszcze bardziej umilały ten okres.
Na pewno nie zabraknie mi dobrej literatury przez tę świąteczną przerwę. Starałam się o to przez cały grudzień, a i dziś jeszcze zahaczyłam o bibliotekę, której nie mogłam opuścić z pustymi rękami.
Zatem bez zbędnego gadania - przejdźmy do spraw najważniejszych! :)

Stosik biblioteczny :)

Jakoś nie jest powalająca, bo brak mi naturalnego światła, a i zdjęcia robione były telefonem, więc przedstawię Wam każdą z książek.
Od góry:
Ekologiczna zemsta - Małgorzata J. Kursa
Blogostan - Joanna Opiat - Bojarska
Kod Leonarda da Vinci - Dan Brown
Balladyna - Juliusz Słowacki (lektura)
Studnia bez dnia - Katarzyna Enerlich

Stosik Gandalfowy :)
 Od góry:
Rok w Poziomce - Katarzyna Michalak ; już się nie mogę doczekać, kiedy zacznę lekturę tej książki. Tyle czekałam! Gandalf
Jeżynowa zima - Sarah Jio Gandalf
Święta z kardynałem - Fannie Flagg Gandalf
Tajemnica Edwina Drooda - Charles Dickens Gandalf

Każda z tych książek jest dla mnie osobnym skarbem, na który miałam ochotę od dawna. Najchętniej, to zabrałabym się za czytanie wszystkich książek na raz, ale obawiam się, że szybko pomieszały by mi się fabuły.
Zaczęłam już Święta z kardynałem, a pozostałe książki czekają na swoją kolej.
A podczas dzisiejszych zakupów w centrum handlowym, oczywiście wstąpiłam do Matrasa. I co mnie tam spotkało? Otóż dostałam kartę stałego klienta w matrasowej kawiarni. Czy u Was też takie są? Piąta kawa jest 50% taniej, a dziesiąta całkowicie za darmo. Przy samym wyjściu rzuciła mi się w oczy książką, o której marzyłam już od dawna. Zdradzić tytuł? Niee, dopiero po świętach Wigilii, kiedy tylko rozpakuję ją ze świątecznego opakowania. Tak więc jutro, wybieram się do Matrasa ponownie, tym razem z moją Mamą w postaci Mikołaja, która sprawi mi mój wymarzony prezent. Kto wie, może przy okazji spróbuję księgarnianej kawki? 
Teraz pokażę Wam, jak moje stosy prezentują się razem:
Kotek wszedł w kadr :)

*****
A teraz mam do Was ogromną prośbę. Zdaję sobie sprawę, że będziecie czytali to już kolejny raz z rzędu, ale pozostawię Wam wybór. Nie chcecie - nie czytajcie. Możecie zamknąć wyszukiwarkę, wejść na inną stronę - proszę bardzo.
Zapewne słyszeliście o tym, że wydawnictwu Świat Książki grozi zniknięcie, prawda?
Jeśli tak, to nie bęzie dla Was niczym nowym, że poproszę Was, abyście pomogli, by tak się jednak nie stało.
Możecie pomóc w dwóch, bardzo prostych krokach.

- polubicie stronę na FB i sprawicie, by wiadomość o jej istnieniu rozniosła się po całym świecie (https://www.facebook.com/RatujmySwiatKsiazki)

- jeżeli posiadacie bloga, niezależnie od jego tematyki, wspomnijcie o tym, co z wydawnictwem Was łączy

Ja na swoim blogu zrecenzowałam tylko jedną książkę tego wydawnictwa, ale wiem, że mają oni znakomite pozycje, które pragnę przeczytać.
Wierzę, że i Wy macie miłe pozytywne wspomnienia z w/w wydawnictwem i dlatego proszę Was, żebyście w miarę swoich możliwości pomogli Światu Książki.
Dziękuję wszystkim, którzy przeczytali tę notkę do końca.
Do napisania, a że nie wiem czy napiszę przed świętami - chociaż życzenia pewnie się pojawią - to już teraz życzę Wam Wesołych Świąt!

6 komentarzy:

  1. Blogostan *_* Dickens *_*
    Ale żeś zaszalała w tym Gandalfie :D

    Szczerze? ogłupieli chyba z tym Światem Książki, przecież jest tyle czytelników...

    OdpowiedzUsuń
  2. łaaaaaaaaal wszyscy tak się chwalą swoimi zdobyczami a ja mam ich tak mało :C

    OdpowiedzUsuń
  3. Blogostan wygląda super, chciałabym poczytać... a co do Dickensa, to tez bym spojrzała;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jejku, świetny stosik!
    U mnie nowych zdobyczy się nazbierało całkiem sporo, a po Nowym roku zamierzam opublikować nowy stosik. Ale, tylko ze zdobyczami świątecznymi, gdyż jakbym miała pokazać wszystkie moje książkowe zaległości, to by był stosik aż do sufitu ^^
    Wesołych Świąt! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Zazdroszczę szczególnie drugiego stosu:) ,,Rok w Poziomce" czytałam, a reszta bardzo mnie ciekawi:)
    Wesołych świąt:)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...