13 gru 2012

Christmas Tag

Christams Tag, to kolejna zabawa, która w bardzo krótkim czasie podbiła nasz blogowy światek. Świąteczna gorączka nie ominęła również mnie dzięki Lavendzie
Mam nadzieję, że miło będzie Wam się czytało moje odpowiedzi. :)
Miłej lektury! 

1. Kiedy zaczynasz przygotowania do Bożego Narodzenia?
Przygotowania do świąt zazwyczaj zaczynam tydzień przed ich nadejściem, ale świąteczną atmosferę czuję już od początku grudnia. 

2. Posiadasz kalendarz adwentowy? 
Od ostatnich dwóch lat już niestety nie.

 3. Jakie są Twoje ulubione filmy świąteczne?
Kevin sam w domu, Kevin sam w Nowym Jorku, Święta Last Minute i Opowieść Wigilijna. 

 4. Czy masz jakieś wesołe wspomnienia świąteczne?
Mam dużo wspomnień miłych i przyjemnych, ale nie jakoś specjalnie wesołych.

5. Jak wygląda Boże Narodzenie w Twoim domu?
 Kiedy ja i mama robimy na ostatnią chwilę barszcz i uszka w wigilijny wieczór, tata zazwyczaj ogląda telewizję lub bez celu krząta się po domu. Jemy wspólnie kolację, a potem przyjeżdża siostra ze swoją rodziną. A w dni świąteczne albo my jeździmy do innych, albo inni przyjeżdżają do nas.

6. Co najbardziej lubisz w Świętach Bożego Narodzenia?
Tę świąteczną atmosferę, pyszne jedzonko, choinkę, śnieg za oknem, wolne i prezenty. : D

7. Czy masz jakieś tradycje świąteczne?
Oprócz tych powszechnych - dzielenie się opłatkiem, strojenie choinki itd. - nie mam żadnych. No chyba, że to gotowanie barszczu i robienie uszek na ostatnią chwilę. : D

8. Jakie są Twoje ulubione piosenki świąteczne?
Last Christmas : )

9. Jaką będziesz mieć choinkę w tym roku?
Sztuczną i niezbyt wysoką. 

10. Jaki jest twój ulubiony zapach świąteczny?
Kapusty z grzybami, kotlecików rybnych przygotowywanych przez moją mamę, mielonych grzybów i kurzu z ozdób choinkowych. : D I ten zapach świeżego, mroźnego powietrza, kiedy otworzy się okno. *.*

11. Jaki kolor lampeczek choinkowych lubisz najbardziej?
Wszystkie są bardzo ładne. Kolorowe, białe, złote, niebieskie... 

12. Odliczasz dni do świąt?
Z niecierpliwością. : )

13. Ulubiony zimowy lakier do paznokci?
Zielony i czerwony. Dla mnie sa to takie świąteczne/zimowe barwy. : ) 

14. Ulubiony zimowy napój?
Herbata z cytryną *.*

15. Jak wygląda twój pokój podczas okresu świątecznego?
Nie mam swojego pokoju, więc nie wiem jak on wygląda. : D

Do zabawy typuję:


Chciałabym Was jeszcze przeprosić za to, że od ponad tygodnia nie ma żadnej nowej recenzji, a tylko takie luźne notki. Cóż, ten tydzień jest dla mnie bardzo pracowity, chociaż do szkoły chodzę dopiero na jedenastą, to nauczycieli i nas - uczniów, ogarnął poprawkowy szał, żeby jeszcze przed przerwą świąteczną poprawić tyle ocen, ile się da. Ale obiecuję, że przez święta wszystko nadrobię, bo do czytania mam naprawdę ciekawe książki. Już 21. grudnia, ukaże się mój stosik, w którym zaprezentuję Wam, jakimi lekturami będę się rozkoszowała w tym czasie. Proszę o trochę cierpliwości, a wynagrodzę Wam to ciekawymi recenzjami, czyli czymś, co Tygryski lubią najbardziej.
Trzymajcie się ciepło ;*

6 komentarzy:

  1. Dziękuję za zaproszenie :)
    Postaram się szybko dodać odpowiednią notkę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję za zaproszenie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kevin to zdecydowanie świąteczny film, który uwielbiam i szkoda, że w tym roku puścili go tak wcześnie. Również mam dość duży zapierdziel w szkole. Ciągle męczą nas egzaminami próbnymi, kartkówkami i diagnozami, od których się już po prostu rzygać chce. Mam nadzieję, że wytrwam ten ostatni tydzień...

    OdpowiedzUsuń
  4. Wow! Jestem pod wrażeniem szablonu bloga i troche go zazdroszczę. ;3

    OdpowiedzUsuń
  5. Dzięki, że dodałaś odpowiedzi. :DD Ciekawe.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ciekawe odpowiedzi:) uwielbiam ten klimat świąt:)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...