24 cze 2012

Top10: Wymarzone prezenty książkowe

Top 10 to akcja, przy okazji której raz w tygodniu na blogu pojawiają się różnego rodzaju rankingi, dzięki którym czytelnicy mogą poznać bliżej blogera, jego zainteresowania i gusta. Jeżeli chcesz dołączyć do akcji - w każdy piątek wypatruj nowego tematu na dany tydzień.

Dziś przyszła pora na... Dziesięć wymarzonych prezentów książkowych!
Jeju, jeju. Cóż za temat! Coś zdecydowanie dla mnie. Może kogoś z moich bliskich ten ranking ruszy i ktoś zrobi mi miły prezent. Tak bez okazji, bo urodziny dopiero w październiku, a Dzień Dziecka minął. Z drugiej strony dobrze, że taki temat rankingu jest teraz - rodzina nazbiera pieniążków i kupi więcej prezentów książkowych! Tak!
Przejdźmy do rankingu.

1. Pakiet Camilla Lackberg: Księżniczka z lodu / Kaznodzieja / Kamieniarz / Ofiara losu - na te książki mam chrapkę już od jakiegoś czasu, a że nie stać mnie na wszystkie te książki niech w ten jeden dzień w roku bliscy wydadzą troszkę więcej pieniążków. Przecież uśmiech na twarzy bliźniego jest bezcenny, nieprawdaż? :)


2. Półka na książki - moja przestrzeń na książki dość szybko się zapełnia, więc byłabym wdzięczna za nową półkę, którą będę mogła zapełnić swoimi kolejnymi zdobyczami

3. Zegar-książka - prawda, że ładny? Te żywe kolorki - na pewno ładnie wyglądałby na półce, wśród swoich przyjaciół, książek :)

4. Seria GONE - seria, na którą składają się następujące książki

Faza Pierwsza: Niepokój

Faza Druga: Głód

Faza Trzecia: Kłamstwa

Faza Czwarta: Plaga

Faza Piąta: Ciemność

Faza Szósta: Światło 

 5. Lampka książkowa - wszyscy chcą spać, a ja chcę czytać! Nie mam własnego pokoju, więc co mi pozostaje "Dobrze mamom już gaszę światło.". Myślę, że ta lampka to coś dla mnie :)

6. Zestaw zakładek do książek - zakładki... ciągle gdzieś je gubię! Przydałby mi się porządny zestaw. Mogą być zwykłe, albo bardziej wymyślne. :)




6. Carlos Ruiz Zafon. Pakiet: Książę Mgły  / Pałac Północy / Światła września

 

7.  Trylogia Millenium 

8. Las zębów i rąk - książka, którą bardzo chciałabym mieć


   8.  Seria Numery - składają się na nią następujące książki:

Numery. Chaos

Numery. Czas uciekać

Numery. Przyszłość

  9. Seria Jutro - następujące książki:

Jutro, kiedy zaczęła się wojna

Jutro 2.W pułapce nocy

Jutro 3. W objęciach chłodu

Jutro 4. Przyjaciele mroku

Jutro 5. Gorączka

Jutro 6. Cienie

10. Seria Pretty Liars

Kłamczuchy (tom: 1)
Bez skazy (tom: 2)
Doskonałe (tom: 3)
Niewiarygodne (tom: 4)

 

 To tak pokrótce lista książkowych prezentów, które chciałabym dostać. Oczywiście ranking TOP 10 jest na nie zbyt mały, ale to są rzeczy z pierwszych miejsc mojej listy.A co znalazłoby się na Waszej ? 

 ~~~~~~~~~~~~~~~~

Jak widać zmieniłam szablon na coś innego niż z oferty blogspota. Jak się podoba?

3 komentarze:

  1. Bardzo mi się podoba ten szablon :) oryginalny.
    Baaardzo bym chciała zestaw zakładek! Tak samo - ciągle gubię. Albo po prostu robię swoje, a potem mi się ich nie chce używać bo brzydkie :xx

    OdpowiedzUsuń
  2. Sama wybrałabym w sumie wszystkie te same przedmioty co Ty! Ach, i nowy szablon jest bardzo przyjemny : D

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...