22 cze 2012

Moja pierwsza wygrana!



Dzisiaj nie będzie recenzji, bo jestem w trakcie czytania Ostatniej piosenki Nicholasa Sparksa.
Chcę Wam się jednak pochwalić moją pierwszą wygraną w konkursie organizowanym na blogu Trinity
Nagrodą była książka, kryminał Piąta kobieta Henninga Mankella, której to recenzje możecie znaleźć tutaj.
Zapowiada się interesująco. 
Jest to dla mnie podwójna radość, ponieważ kryminał to jeden z moich ulubionych gatunków literackich. :)
Cały czas nie mogę uwierzyć, że to JA wygrałam w konkursie. Moim pierwszym! 







Dziękuję Trinicie za zorganizowanie konkursu, w którym mogłam wygrać. : P
Wszystkich innych zachęcam do brania udziału w różnych konkursach, bo naprawdę warto, a nie ma nic trudnego w napisaniu "Zgłaszam się" pod postem, prawda?

3 komentarze:

  1. Bardzo się ciesze razem z tobą. Wygrywanie różnych książek to bardzo fajna rzecz. Wprawdzie ja na blogach jeszcze nigdy nie uświadczyłam wygranej, ale miałam pewien taki czas na nakanapie.pl, że co chwile cos wygrywałam. Niestety szczęście już się ode mnie odwróciło ale i czasami uśmiecha się do mnie los :D

    OdpowiedzUsuń
  2. O, garyuluję :P I życzę kolejnych wgranych!

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję i życzę kolejnych wygranych! : >

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...