29 cze 2012

Podsumowanie czerwca, mini stosik #2 i paczuszka :)

Przyszła pora na drugie już podsumowanie.
Nie ma pojęcia jak jest, czy lepiej, czy gorzej. Mam nadzieję, że na plus, ale jeśli nie to nie będę rozpaczać. :P




Książki przeczytane: 
Tajemnica gwiazdkowego puddingu - Agatha Christie
Ostatnia piosenka - Nicholas Sparks Recenzja
Szeptem - Becca Fitzpatrick Recenzja
Crescendo - Becca Fitzpatrick Recenzja
Cisza - Becca Fitzpatrick Recenzja
Ostatni szczegół - Harlan Coben Recanzja
Tata, one i ja - Manula Kalicka Recenzja

W miesiącu czerwcu przeczytałam 7 książek, z których 6 ma recenzję na blogu.
Stron przeczytanych 2145, co daje 71, 5 strony dziennie. (trochę mało :<)

Obserwatorów mam 22. W tym miesiącu doszło sześciu obserwatorów
Komentarzy mam 57, co daje nam 36 komentarzy, które doszły w tym miesiącu
Liczba wyświetleń stron 1973, co daje nam 921 wyświetleń w tym miesiącu
Inne wygrana w konkursie 

Nie jest źle, ponieważ tamto podsumowanie było podsumowaniem trzech miesięcy bloga. : )
Mam nadzieję, że w kolejnych miesiącach wyniki będą coraz lepsze i lepsze.
Dziękuję Czytelnikom mojego bloga i wszystkim, którzy są ze mną. Wiem przynajmniej, że nie piszę sama dla siebie, a ktoś te moje wypociny czyta. Miło mi. :)

~~~~~~~~~~

Mam też już stosik na pierwsze dni wakacji. Mały, ale jeśli chodzi o książki, to są w nim same perełki. :)

 




 Od góry:

Piąta kobieta - Henning Mankell - wygrany w blogowym konkursie kryminał. Już się nie mogę doczekać, kiedy zacznę go czytać. :)
Uprowadzona -  Lucy Christoper - przyznam, że książkę zaczęłam już czytać, jestem na czterdziestej stronie, ale wciągnęła mnie od samego początku. Prywatny zbiór :)
Delirium - Lauren Oliver - książka leży na mojej półce już od ponad miesiąca, ale nie miałam jak dotąd czasu jej  przeczytać. Ciekawe, czy będzie tak dobra jak opinie o niej. Mam nadzieję, że mi się spodoba. :)
Pokuta - Olle Lonnaeus - skandynawski kryminał kupiony na wyprzedaży w Matrasie. Jeśli chodzi o gatunek to już od dawna miałam ochotę coś takiego przeczytać, fabuła również wydaje się ciekawa. :)

 Tak jak mówiłam stosik jest 'mini', ale są tu książki, na które od dawna miałam ochotę. :)

 ~~~~~~~~~~

Jak chwaliłam się już w przedostatniej notce, wygrałam konkurs u Trinity. Wygrałam książkę Piąta kobieta, która dziś właśnie do mnie dotarła.


Jak widać dostałam również coś, co umili mi czytanie. Truskawkowy kisiel (mój ulubiony), gorąca czekolada i budyń waniliowy - mniam!
Dziękuję bardzo za taki prezent na zakończenie roku szkolnego i rozpoczęcie, mam nadzieję, że upalnych, wakacji. :)

~~~~~~~~~~
I tak, to już dziś! Dziś właśnie jest koniec roku szkolnego, zaczynamy wakacje. :)
Ja jeszcze świadectwa nie odebrałam, bo zakończenie dopiero o 11, ale może ktoś z Was ma już to za sobą? Świadectwo z paskiem? Która klasa? Jaka średnia?
Życzę wszystkim udanych, ciepłych i radosnych wakacji!
Pozdrawiam! :)

6 komentarzy:

  1. Ja świadectwo dzierżę już w rękach dwa miesiące. Paska niestety nie ma, średnia tez tak marna że się nie pochwalę. Wspaniałe stosiki. Życzę przyjemnego czytania.

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny stosik i gratuluję wygranej :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Przyjemnego czytania, mam nadzieję że Mankell Ci się spodoba, ja Ci bardzo zazdroszczę Delirium :)

    OdpowiedzUsuń
  4. 1 klasa gimnazjum. Średnia 4.0. Nie jest źle :D
    Poza tym, nie liczy się ilość. :D
    Iii oddaj mi delirium, marzę o tej książce!

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne pozycje1 Miłego czytania :D
    1 klasa gimnazjum, średnia 5.4 pasek oczywiście jest :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...