22 cze 2014

#6 TOP10 Książki, które powinny mieć swoje adaptacje filmowe

kreatywa.net
Top 10 to akcja, przy okazji której raz w tygodniu ma blogu pojawiają się różnego rodzaju rankingi, dzięki którym czytelnicy mogą poznać bliżej blogera, jego zainteresowania i gusta. Jeżeli chcesz dołączyć do akcji - w każdy piątek wypatruj nowego tematu na dany tydzień.

Książki, które powinny mieć swoje adaptacje filmowe


Dziś przedstawiam Wam książki, które moim zdaniem powinny mieć swoje adaptacje filmowe. Są to pozycje dość popularne, więc większość z Was powinna je kojarzyć. W dodatku wszystkie (oprócz Szukając Alaski) recenzowałam na tym blogu, więc jeśli ktoś by chciał, może z łatwością odpowiednią powieść odszukać.
Wybrałam zarówno książki poważniejsze, poruszające trudniejsze tematy (Ocalały, Uprowadzona), jak i książki młodzieżowe i obyczajówki. Co prawda nie ma horrorów i fantasy, bo w takich się nie zaczytuję, aczkolwiek myślę, że każdy znalazłby tu coś dla siebie. 
A Wy jakie książki umieścilibyście w tym rankingu? 

13 komentarzy:

  1. Ekranizacja Morza Spokoju, z tym się całkowicie zgadzam! Już czytając książkę zastanawiałam się, kto pasowałby do głównych ról. ;)
    Zawsze tylko mam takie obawy, że po tak świetnej książce, film niestety jej nie dorówna i nie będzie miał tego samego klimatu. Niedługo wybieram się na Gwiazd naszych wina (niestety dopiero mam trochę wolnego..) i muszę sprawdzić, czy ludzie słusznie się zachwycają tą ekranizacją. A już w sierpniu czekam na Jeśli zostanę, mam tylko nadzieję, że puszczą ten film i w Polsce. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też się tego boję, bo niejednokrotnie już tak było, że ekranizację świetnych książek udało się zepsuć. Ale cóż, pozostaje nam mieć nadzieję, że w tych przypadkach tak nie będzie :3

      Usuń
  2. "Czerwień rubinu" ma już swoją ekranizację, a druga część, czyli "Błękit szafiru" będzie miała gdzieś na wakacjach swoją premierę ( w Niemczech) :))
    O "Delirium" słyszałam, że miał być serial, i chyba nawet pierwszy odcinek jest gdzieś w sieci(?), al na 100 % pewna nie jestem ;)
    Co do "Szukając Alaski" przypuszczam, że ekranizacja będzie. Z tego co mi wiadomo- GNW odniosły sukces, więc myślę, że resztę książek Greena również zekranizują. A "Wybranych" bardzo, ale to bardzo chciałabym ujrzeć na ekranie. Tylko bohaterowie musieliby być Ci co na okładce, bo się już do nich przyzwyczaiłam ;D
    A ja z chęcią przeczytałabym "Morze spokoju". W końcu praktycznie same pozytywy zbiera ;D
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest ekranizacja Trylogii Czasu? :O Nie wiedziałam! :P
      O Delirium usłyszałam dopiero dziś, po opublikowaniu tego rankingu, ale nigdzie nie mogę znaleźć pilotażowego odcinka ;__;

      Usuń
  3. Oczywiście że Czerwień rubinu już ma swoją ekranizację ;p Wybrani już niedługo z resztą też jej się doczekają. ;p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wiedziałam, że "Czerwień rubinu" ma ekranizację, naprawdę. o.O
      A o Wybranych słyszałam :)

      Usuń
  4. Z powyżej wymienionych książek czytałam tylko "Wybranych" i oczywiście zgadzam się, co do ekranizacji :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dobre i to na początek :P
      W takim razie, resztę musisz koniecznie nadrobić! :)

      Usuń
  5. Naprawdę ciekawe zestawienie. Chciałabym przeczytać "Delirium". :-))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gdybym mogła, to bym Ci je pożyczyłam, bo mam całą trylogię :))

      Usuń
  6. pilot Delirium mam zamiar jutro obejrzeć - tu masz link: https://www.youtube.com/watch?v=XB0yfeJ2SGI

    A chętnie obejrzałabym ekranizację Wybranych ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Żadnej z tych ksiazek nie czytalam jeszcze, wiec sie nie wypowiem :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...