6 sie 2013

Nie niszcz książek - używaj zakładek!

......W zabawie „Nie niszcz książek – używaj zakładek” może wziąć udział każdy. Aby do nas dołączyć, opublikuj na swoim blogu post o Twoich ulubionych lub wymarzonych zakładkach, następnie zaproś do zabawy 7 innych blogów.......

Za nominację dziękuję Marcie Kor z tego oto bloga  :))





W takim razie przedstawiam Wam moje zakładki, ale z góry muszę przepraszam też za jakość zdjęć.
Moja kolekcja nie jest duża, ale stale staram się ją powiększać. :)

Pierwsza zakładka od lewej pochodzi z... nie wiem skąd. :P Następne dwie zakładki kupione zostały na Wawelu w czasie mojej ostatniej wizyty w Krakowie. :) Zakładkę na dole przyniosła mi mama, ale skąd...?

Pierwsza zakładka od lewej (pionowo) pochodzi od serwisu nakanapie.pl. Dostałam ją przy okazji recenzowania książki dla tego portalu. Drugą zakładkę wzięłam z biblioteki, bo zawsze na ladzie są zakładki, które można przygarnąć, a trzecią (poziomo) dostałam wraz z książką "Pandemonium".

Trzy nowiutkie zakładki, które kupiłam dziś w Katowicach. Kosztowały jedynie 1zł/sztuka, więc grzechem byłoby, gdybym ich nie kupiła. Postaci na dwóch ostatnich zakładkach chyba nie muszę przedstawiać, ale dla tych, których ich nie rozpoznają, to proszę. Za zakładce z prawej strony jest Marilyn Monroe, a na zakładce, które leży na dole jest Michael Jackson ;) Wszystkie trzy zakładki są w 3D.

Dwie zakładki, które otrzymałam od Wiktorii (;**) z bloga Keep calm & read a book . Było jeszcze serduszko bodajże, ale gdzieś mi się zawieruszyło. Wika, nie bij!

Trzy zakładki z księgarni Gandalf, które dostałam przy okazji zakupów w tejże księgarni i niebieska zakładka, którą przygarnęłam z biblioteki. :)

A teraz nominacja...
 http://ksiazkowyswiat14.blogspot.com/
 http://mirror-of--soul.blogspot.com/
 http://ksiazka-na-kazdy-dzien.blogspot.com/
 http://magicznyswiatksiazki.pl/
 http://waniliowe-czytadla.blogspot.com/
 http://alone-with-books.blogspot.com/
 http://morejulie.blogspot.com/

24 komentarze:

  1. Ha ha :) Dziękuję za nominację! Postaram się coś popstrykać :)
    I boże! Jakaż cudna okładka z delirium!!! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cudne okładki tylko u mnie! U mnie cudne okładki! U mnie! :D
      Opłaca się zamawiać książki przez internet, opłaca :P

      Usuń
    2. Ha ha :) Czekaj aż ja pokażę swoje koleżanko :P

      Usuń
    3. Dobra, już się nie odzywam... :<

      Usuń
  2. Serduszka mi akurat aż tak nie szkoda, wąsy i potworek dobrze Ci służą? xD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeszcze ich nie używałam, szczerze mówiąc, także są w idealnym stanie :D

      Usuń
  3. Genialne te zakładki. Bardzo podobają mi się te z pierwszego i drugiego zdjęcia :) Też wzięłam udział w tej zabawie ^^ Ostatnio coraz częściej sama robię jakieś zakładki :) Pozdrawiam, Livresland :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja nie mam takiego talentu, żeby robić sobie zakładki :P

      Usuń
  4. Błagam, niech nikt mnie nie zaprasza do tej zabawy. Mam ponad sto zakładek, jak ja je obfotografuję? :P

    OdpowiedzUsuń
  5. Są świetne! Kilka z chęcią bym sobie przywłaszczyła! Dzięki za udział w zabawie i za obrazek, ale jakby co to jest tez w poście banerek xxx

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hahaha, widocznie przegapiłam. Zmienię po powrocie do domu :)

      Usuń
  6. Super zakładki, ale mnie i tak najbardziej podoba się misiek! ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Misiek urozmaicał tło, żeby nie była to goła ściana. W imieniu miśka: Dziękuję! :*

      Usuń
  7. Najbardziej podobają mi się zakładki z pierwszego zdjęcia. Cudeńka! :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Dziękuję za nominację. Znajdę czas, to zrobię u siebie podobną notkę :)
    pozdrawiam!
    Miłośniczka Książek

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo ładny zbiór:))
    Ja od niedawna również zaczęłam kolekcjonować zakładki:)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...