22 mar 2014

Liebster Blog Award

W czasie mojej nieobecności została nominowana do znanej wszystkim Blogerom zabawy, a mianowicie Liebster Blog Award.
Nominowała mnie autorka bloga czytanie uzależnia. Jednocześnie chciałabym ją przeprosić, że tak późno
odpowiadam na jej pytania.

1. Gdybyś miała taką możliwość, przeniosłabyś się w inne czasy czy wolałabyś zostać tu i teraz? 
Kuszą mnie inne epoki, ale wraz ze chcęcia zmiany epoki musiałabym zmienić kraj. :)

2. Książka, której bohater jest Twoim lustrzanym odbiciem/kompletnym przeciwieństwem.
Ojoj, czytaliście może Pamiętnik nastolatki Beaty Andrzejczuk? Otóż z bohaterką tej książki dość mocno się utożsamiam. :)

3. Dążysz do celu nawet, gdy natrafiasz na przeciwności czy poddajesz się, gdy czujesz pierwszy kamień pod stopami?
Staram się dążyć do celu mimo wszystko, aczkolwiek bywają momenty, kiedy czuję, że już nie dam rady i niestety muszę odpuścić.

4. Wspomnienie, które od razu pojawia się w Twojej głowie, gdy myślisz "dzieciństwo".
Zima, niedziela, choinka, ciepły rosół, śnieg za oknem i skoki narciarskie w telewizji. *.*

5. Wolisz, gdy książka ma żółte czy białe kartki? A może nie robi Ci to różnicy?
Nie robi mi to różnicy. :)

6. Jesteś typem chomika czy raczej wyrzucasz/oddajesz rzeczy, z których praktycznie nie korzystasz?







Walczę z chomikiem, który siedzi wewnątrz mnie. :P




7. Lubisz wypożyczać książki z biblioteki, czy raczej wolisz mieć powieść tylko dla siebie?
Wypożyczam, ponieważ nie stać mnie na wszystkie książki, które chciałabym przeczytać, ale przyznam, że uwielbiam książki posiadać.

8. Jakie ludzkie zachowanie wywołuje w Tobie najwięcej niechęci?
Zarozumialstwo. :/

9. Księżyc czy Słońce - które jest według Ciebie bardziej interesujące?
Księżyc. Jest zdecydowanie magiczny i tajemniczy.

10. Kosmetyki, na które wydajesz najwięcej pieniędzy to...
Kolorowe kosmetyki do makijażu i lakiery do paznokci. :3

Jeszcze raz wielki dzięki za nominację!
Wybaczcie, ale nie nominuję kolejnych blogów do zabawy, bo wiem, że każdy brał już w tym udział, a kolejna nominacja może być dla niektórych uciążliwa. (Nie dla mnie, więc nominujcie mnie ile chcecie! ;))
Ale jeśli ktoś chce to niech odpowie na powyższe pytania, bo nie ukrywam, są one interesujące i oryginalne. ;)
Miłej soboty! ;)

7 komentarzy:

  1. Bardzo ciekawe odpowiedzi :)
    Pozdrawiam Ciepło i zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję i z chęcią skorzystam z zaproszenia ;)

      Usuń
  2. Cieszę się, że odpowiedziałaś na moje pytania :) W pewnych kwestiach jesteśmy do siebie podobne, np. jeśli chodzi o punkty 3,6,7. Miłego weekendu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 3 na 10 to całkiem niezły wynik :P

      Usuń
    2. W sumie 5, 8 i 9 też, choć trudno byłoby mi wybrać tylko jedną cechę, ale ta wymieniona przez Ciebie na pewno znalazłaby się na liście ;)

      Usuń
  3. Skoki narciarskie w telewizji do esencja zimowej domowości i u mnie ;)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...