31 mar 2014

Drugie "sto lat!" dla Domowej biblioteczki :)

Cześć!
Dzisiaj ten blog, Domowa biblioteczka Drrim, obchodzi swoje drugie urodziny. Aż nie mogę uwierzyć, jak szybko to zleciało!
Może, żeby nie przynudzać, przejdę od razu do konkretów.
Przez te dwa lata wiele się tutaj zmieniło. Od adresu, przez nazwę, do kilkukrotnego zmiany wyglądu. To wszystko po to, żeby i Wam i mnie byłoby tutaj dobrze.
Początki były trudne. To, co pisałam, nie było nawet recenzjami. Ale nie wstydzę się tego. Stare posty nadal są na blogu, więc każdy może sprawdzić, jak ogromne postępy poczyniłam. Jestem z siebie z tego powodu dumna, bo naprawdę włożyłam w to dużo pracy, która coraz częściej zostaje doceniana.
Przez te dwa lata udało mi się nawiązać kilka współprac, aczkolwiek nie szukam teraz czegoś stałego, bo wiem, że nie dam rady wywiązać się z obowiązków. Ale do jednorazowych współprac serdecznie zapraszam! Zawsze jestem chętna do zrecenzowania jakiejś książki, więc proszę śmiało.
Oczywiście nie mogę nie wspomnieć o moich Kochanych Czytelnikach, których aktualnie jest 109. Dziękuję Wam, że jesteś, czytacie, obserwujecie i komentujecie. I dziękuję tym, którzy nadal tu zaglądają mimo przerwy, która trwała te kilka miesięcy. Jesteście wspaniali! :)
Domowej biblioteczce życzę jeszcze wielu kolejnych takich rocznic. Dużej ilości Czytelników i recenzji tutaj zamieszczanych. A sobie życzę, żeby wena mnie nie opuszczała, i żebym przeczytała wszystkie książki świata.
Dziękuję, że jesteście! <3

8 komentarzy:

  1. Gratuluję wytrwałości :). Ja swoje drugie urodziny obchodzę za nieco ponad miesiąc, więc wiem, jakie to super uczucie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! :)
      Ja już dziś życzę Ci wszystkiego dobrego z okazji tej drugiej rocznicy i wytrwałości! :)

      Usuń
  2. Stttttooooooooooooooooooooooooo Laaaat!!!!!!!!! :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję wytrwałości i takiego rozwoju tego miejsca. Oby rocznic było jak najwięcej, natchnienie Cię nie opuszczało, a wspaniałe książki same zeskakiwały z półek prosto w Twoje ręce. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. W takim razie życzę wytrwałości i dalszego rozwoju:) Gratuluję:)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...