28 lut 2013

Podsumowanie miesiąca: luty :)

Kolejny miesiąc za nami. 
Luty wyjątkowo krótki, ale z czytaniem nie było najgorzej.
Dziś krótko i na temat.

Liczba książek przeczytanych: 6 (Ja, anielica, Pan Samochodzik i Niewidzialni, Kolekcjoner, Niebo jest wszędzie, Profesor, Monster High: Upiór z sąsiedztwa)
Liczba książek zrecenzowanych: 4
Liczba przeczytanych stron: 1976, co daje około 70 stron na dzień.
Liczba obserwatorów wynosi: 80, doszło 2
Liczba odsłon bloga wynosi: 12819, w tym miesiącu było ich 944
Liczba komentarzy wynosi 562

Mogło być lepiej.
Były ferie, a ja z czytaniem wyszłam gorzej niż w normalnym miesiącu, kiedy codziennie jest szkoła.
Mam nadzieję, że w marcu będzie lepiej i dziękuję Wam wszystkim, że jesteście, odwiedzacie i komentujecie :)

16 komentarzy:

  1. Znam to uczucie.
    Jak ja miałam ferie, też nie mogłam się zmobilizować. A przecież normalnie w rok szkolny szukam byle pretekstu by czytać.
    --------------------------
    http://wymarzona-ksiazka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. 4 książki to też nie jest zły wynik.:) Szkoła, nauka niestety dają się we znaki.
    Życzę aby marzecz był taki jak zaplanowałaś.:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratulacje! U mnie w tym miesiącu 26 przeczytanych ksiazek - mój rekord.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja również, chociaż miałam ferie nie przeczytałam za dużo. W lutym udało mi się skończyć 4 książki i z tegoż wyniku nie jestem zadowolona.

    OdpowiedzUsuń
  5. No ja nawet o dwie mniej, ale w lutym miałam w sumie zbyt dużo lekcji, za mało czasu. Co z tego, że ferie? Trzeba było odpocząć i wkuwać do sprawdzianów, które miałam od razu po nich. Marzec pójdzie nam lepiej ;)
    Pozdrawiam,
    Mai

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny wynik, liczy się jakość, a nie ilość :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. I tak dobre wyniki, gratuluję ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratuluję wyników :-) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  9. Ojć, Kolekcjonera mam w planach... Chciałabym go już czytnąć, ale niestety, na razie poza zasięgiem.
    Ładny wynik, powodzenia w marcu :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Trzymam kciuki za lepszy marzec, ja też sobie w marcu stawiam wyżej poprzeczkę.

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo dobry wynik:) Ja, gdy mam wolne, czytam mniej, a to dlatego, że cały ten czas spędzam przed komputerem;/

    OdpowiedzUsuń
  12. Moim zdaniem zrecenzowanie 4 i przeczytanie 6 to bardzo dobry wynik :D Gdyby nie lektury, to nie wiem, czy w tym roku nazbierałabym chociaż 3 przeczytane książki w miesiącu ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. U mnie luty wypadł fenomenalnie, ale czuję, że w marcu będzie o wiele gorzej...

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...