19 lip 2012

Stosikowo #3

Obiecałam na dzisiaj stosik, więc jest!
Książki tylko cztery, ale to dlatego, że chciałabym się z nimi wyrobić do końca lipca - do podsumowania. Pozycji, które czekają na mojej półce jest więcej, ale pojawią się najprawdopodobniej w kolejnym stosie. :)
A teraz, nie przedłużając:


Od niebieskiej okładki w lewo, a potem w dół:

Alicja w krainie rzeczywistości - Melanie Benjamin - przyciągnęła mnie okładka, bo jest piękna, ale opis książki również nie jest mi obojętny. ; )
Wróżby z koronek - Brunonia Barry - tutaj okładka również bardzo ładna, ale opis też ciekawy. Jakie okażą się książki z Biedronkowej wyprzedaży? Przekonamy się o tym niedługo. :)
Rokko -  Barbara Ciwoniuk - książka raczej typowo młodzieżowa, promocja w Matrasie. Miło jest się czasem oderwać o kryminalnych zagadek :]
Cud w Miami - Zoe Valdes - kolejna zdobycz z Matrasowej promocji. Można się tam czasem nieźle obłowić. ;)

Jak widać książki zdobyte na promocjach, ale ja wiedziałam co biorę i mam dobrze przeczucia co do moich zdobyczy. Na półce czeka ich więcej, ale tak jak wspomniałam, chciałabym się wyrobić do końca miesiąca. :)
Właśnie, koniec miesiąca. Czy Wy też macie takie wrażenie, że wakacje przelatują Wam przez palce? Wszyscy moi znajomi powyjeżdżali, siedzę w domu i czytam książki. Pogoda też zbytnio nie dopisuje.
Z jednej strony cieszę się, że mam czas na czytanie i pisanie na blogu, ale z drugiej strony czuję pewien niedosyt i żal, że jednak w jakimś stopniu te wakacje marnuję. Czy Wam też towarzyszy takie uczucie? Czy to tylko ja jak zwykle popadam w taki melancholijny nastrój...?
Na zakończenie tej notki, piosenka, która mimo niezbyt ambitnego tekstu, wywołuje na mojej twarzy zaciesz od ucha do ucha :D


Pozdrawiam! :)

10 komentarzy:

  1. Bardzo fajny stosik. Również ostatnio kupiłam Wróżby z koronek. Miłego czytania

    OdpowiedzUsuń
  2. Też mam Wróżby z koronek. Z chęcią przeczytałabym Alicję... Czekam na Twoją recenzję. Hey I just met you and this is crazy but here is my number so call me alzheimer :P Ostatnio mam już tej piosnki powyżej uszu...

    OdpowiedzUsuń
  3. Zarówno autorów jak i książek nie kojarzę, ale wydają się interesujące. Miłej lektury:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Drrim kochanie moje, a ja mam tyle książek do przeczytania... a dziś... Weltbild... promocja 9,90 ... i znowu 5 książek kupiłam.... :O matko!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. ,,Alicja" i ,,Wróżby z koronek" zainteresowały mnie najbardziej! A piosenkę uwielbiam:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ciekawe okładki! Życzę miłego czytania : >
    + Piosenka moja i Kondzia, haha : D

    OdpowiedzUsuń
  7. "Alicję" czytałam i mogę polecić z czystym sumieniem.
    "Wróżby z koronek" stoją na półce i czekają na swoją kolej. Chętnie zajrzę zobaczyć jakie wywarły na Tobie wrażenie.

    OdpowiedzUsuń
  8. Z żadną z wyżej wymienionych książek nie miałam jeszcze do czynienia, więc czekam na recenzje i życzę miłego czytania :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękny stosik! To teraz pora na recenzje. :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...