8 lip 2012

11 pytań, także u mnie! :)

1. Każda oznaczona osoba musi odpowiedzieć na 11 pytań przyznanych im przez ich "Tagger" i odpowiedzieć na nie na swoim blogu.
2. Następnie wybiera 11 nowych osób do tagu i podaje je w swoim poście.
3. Utwórz 11 nowych pytań dla osób oznaczonych w tagu i napisz je w tagowym poście.
4. Wymień w swoim poście osoby, które otagowałaś.
5. Nie oznaczaj ponownie osób, które już są oznakowane. 
Na blogach kolejna zabawa, która nie pominęła i mnie.
Pytania, dzięki którym czytelnicy bloga mogą dowiedzieć się czegoś o jego prowadzącym.  
Zostałam wytypowana przez Silencie  . Dziękuję bardzo :)
Przejdźmy zatem do pytań :)

1. Książka czy film?  Książka
2. Fantasy czy horror? Horror
3.  Paranormal romance czy kryminał? Kryminał
4. Księgarnia czy biblioteka? Połowicznie. Lubię mieć książki na własność, ale nie zawsze mam na nie pieniądze.
5. Duża własna biblioteczka czy raczej skromna? Duża własna
6. Jakie książki lubisz najbardziej? Najbardziej kryminał, ale jestem otwarta na każdy gatunek. :)
7. Czy lubisz blogowanie? Bloguję od niedawna, ale to pokochałam. Nie wyobrażam sobie życia bez mojego bloga.
8. Masz nawiązane jakieś współprace? Póki co, nie. Pracuję nad tym. :)
9. Co poradzisz nowym bloggerom? Nowym blogerom? W sumie ja jestem nowym blogerem, ale wszystkim innym radzę, żeby byli wytrwali w tym co robią. Żeby nie zniechęcali się słowami krytyki, oraz, żeby pisali od serca, a nie pod publikę.
10. Jaką książkę wspominasz najgorzej? Póki co, Greywalker.
11. Czy dużo czytasz? Czy dużo czytam... Zależy jak pozwala na to czas. Według mnie dość sporo, ale patrząc na innych to nie dorastam niektórym do pięt. : D
Mam nadzieję, że moje odpowiedzi zadowoliły pytającą. ;)
Sama pytań nie zadaję i nie typuję nowych osób, bo chyba każdy kogo znam brał udział w tej zabawie.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
  
Już niedługo na blogu pojawi się recenzja książki Mężczyźni, którzy nienawidzą kobiet  Stiega Larssona.
Serdecznie zapraszam i pozdrawiam !

2 komentarze:

  1. łał, jednak odpowiedziałaś na moje pytania!
    Dziękuję : D Ciekawe odpowiedzi!

    OdpowiedzUsuń
  2. W takim razie czekam na recenzję :>

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...