8 maj 2012

Zostałam oTAGowana :)

Zostałam oTAGowana do blogowej zabawy przez GLAMisPINK z bloga Waniliowe Czytadła .

Zasady:
1 Każda oTAGowana osoba ma za zadanie odpowiedzieć na 11 pytań zadanych przez 'Taggera' i odpowiedzieć na nie na swoim blogu.
2. Po odpowiedzeniu na zadane pytania wybierasz nowe 11 osób do TAGowania i piszesz je w swoim w poście.
3. Tworzysz 11 nowych pytań dla osób oznaczonych w TAGu i piszesz je w swoim TAGowym poście.
4. Wymieniasz w danym poście osoby oTAGowane przez Ciebie.
5. Nie oznaczaj oTAGowanych już osób.
6. Poinformuj wypisane osoby, że zostały oTAGowane.



1. Książka, która tak bardzo Ci się nie podobała, że ją odłożyłeś/aś
Zawsze staram się czytać książki do końca. Odłożyłam "Krzyżaków", bo trudno mi się ją czytało i nudziła mnie. : P
2. Książka, o nie mogłeś/aś przestać myśleć przez długi czas

Chevy Stevens - Jak kamień w wodę
3. Najładniejszą okładkę w Twoim zbiorze ma...

Uprowadzona - Lucy Christopher
4. Książka, którą masz najdłużej ze wszystkich

Zmierzch - Stephenie Meyer
5. Na podstawie jakiej książki wg. Ciebie powinno się nakręcić film?

Jak kamień w wodę - Chevy Stevens
6. Czy lubisz książki historyczne?
 
Zależy od tego o czym jest, czy jest ciekawa oraz, czy przyciągnie moją uwagę. Rzadko czytam, ale wydaje mi się, że polubiłabym ten gatunek. :)
7. Czy pilnie czytałeś/aś wszystkie lektury?

Czytałam wszystkie lektury. Wszystkie! Nie przeczytałam jedynie "Krzyżaków".
8. Wypożyczasz książki z biblioteki? Jak często?

 Książki mam głównie z biblioteki, bywam tam raz na tydzień, na dwa tygodnie. Zależy jakie wezmę książki.
9. Należysz do portalu lubimyczytac.pl ? Jaki masz tam nick?

Należę do tego portalu. Mój nick jest taki sam jak tu: Drrim
10. Jaką jedną książkę zabrał/a/byś na bezludną wyspę?

Dziesięciu Murzynków - Agatha Christie
11. Książka, której nie masz, a z całych sił chcesz mieć

Wiele jest takich... Jedna z nich to "Fabrykantka  aniołków" - Camilla Lackberg



1. Ulubiony gatunek literacki? Dlaczego?
2. Co skłoniło Cię do założenia bloga recenzenckiego?
3. Od jak dawna czytasz książki?
4. Jakie książki powinny być według Ciebie w kanonie lektur? Wymień kilka.
5. Lubisz czytać na świeżym powietrzu?
6. Jaki jest Twój ulubiony autor/ka?
7. Książka, która wzbudziła w Tobie największe emocje.
8. Po jaką książkę już nigdy nie sięgniesz?
9. Wolisz książki w twardej czy miękkiej oprawie?
10. Gdzie zaopatrujesz się w książki?
11. Czy wiążesz swoją przyszłość z książkami?

Do zabawy zapraszam:
 Książkówkę  
Lenę 173 
Fonin
Natalię
Nataliyę
kamyka
Bezimienną
Kasię J.
Marcepankową
Jadźkę
Soulmate

Miłej zabawy! :)

1 komentarz:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...