6 maj 2012

Pierwszy w historii bloga - stosik !

Oto nadeszła ta chwila, w której pokazuję Wam mój stosik! Pierwszy, ale na pewno nie ostatni.
Na całą biblioteczkę trzeba jeszcze poczekać, bo jest skromna, ale też kiedyś się pojawi.

Aha, i przepraszam za jakość zdjęcia, ale robione telefonem, bo nie mam baterii do aparatu. Następne będzie lepsze ; )

1. Saga u ludziach lodu: Zauroczenie - Margit Sandemo - z mojego prywatnego zbioru, posiadam tylko tę część, bo była dołączona do gazety
2. Pięć małych świnek - Agatha Christie - wypożyczone z biblioteki, bo Agatha Christie : )
3. Morderstwo w zaułku - Agatha Christie - mój prywatny zbiór, książka z mojej listy "Chcę przeczytać", poza tym Herkules Poirot ; D
4. Tajemnica gwiazdkowego puddingu - Agatha Christie - mój prywatny zbiór, Herkules Poirot
5. Nie mów nikomu - Harlan Coben - z biblioteki, zachęcona pozytywnymi recenzjami o książce i opiniami o autorze chciałam osobiście się o tym przekonać
6. Ostatni szczegół - Harlan Coben - z biblioteki
7. Śmierć w cieniu piramid - Sakka Jean Michel - mój prywatny zbiór, kryminał dołączony do gazety "Detektyw"
8. Ostatnia piosenka - Nicholas Sparks - książka pożyczona od koleżanki, słyszałam dużo pozytywnych opinii o autorze, poza tym poleciła mi książkę koleżanka, podobała się jej, ale czy spodoba się mnie?
9. Pisarz, który nienawidził kobiet - John Leake - wypożyczone z biblioteki, powieść na faktach, zainteresowała mnie okładka i opis

Nie wiem czy recenzje wszystkich książek ukażą się na blogu, ale postaram się, żeby z większością tak się stało.
Na koniec maja postaram się umieścić podsumowanie od początku istnienia bloga, a potem będę je już zamieszczała w miarę regularnie.

7 komentarzy:

  1. Przyjemnej lektury.:) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Coben! : > Bardzo fajny stosik, życzę miłego czytania! I czekam na zdjęcia biblioteczki.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawe recenzje się szykują :)

    OdpowiedzUsuń
  4. No, no, no imponujący stosik. :D Oczywiście zazdroszczę Christie. :> I czekam na recenzje Cobena. :D

    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. witam :)
    otagowałam Cię do książkowej zabawy: http://waniliowe-czytadla.blogspot.com/2012/05/moj-pierwszy-tag.html

    OdpowiedzUsuń
  6. Coben! *-* zazdroszczę i czekam na recenzje! :)

    Dodaję do obserwowanych i zapraszam do mnie :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ciekawe pozycje obserwuje i zapraszam do mnie.

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...