29 maj 2012

Pierwsze podsumowanie

Nadszedł czas na pierwsze podsumowanie mojej blogowej działalności. Wyniki nie są oszałamiające, ale, że dopiero zaczynam, postanawiam to sobie wybaczyć i mam nadzieję, że Wy również to uczynicie. : )
Nie robię podsumowania maja tylko podsumowanie od początku istnienia bloga, tj. 31 marca.

Książki przeczytane:
Pięć małych świnek - Agatha Christie
Parker Pyne na tropie - Agatha Christie
Pisarz, który nienawidził kobiet - John Leake
Nie mów nikomu - Harlan Coben
Niemy świadek - Agatha Christie
Śmierć lorda Edgware'a  - Agatha Christie
Noc w bibliotece - Agatha Christie
Dziesięciu Murzynków - Agatha Christie Recenzja
A.B.C. - Agatha Christie
Śmierć na Nilu - Agatha Christie Recenzja
Greywalker - Kat Richardson Recenzja
Zwierciadło pęka w odłamków stos - Agatha Christie
Przygody Sherlocka Holmesa - Arthur Conan Doyle Recenzja
Jak kamień w wodę - Chevy Stevens Recenzja
Karaibska tajemnica - Agatha Christie Recenzja
Zło czai się wszędzie - Agatha Christie Recenzja

W sumie przez te niecałe dwa miesiące przeczytałam 16 książek z czego tylko 7 ma recenzję na. Nie jest to zadowalająca liczba, ale postaram się ja zmienić w kolejnych podsumowaniach.

Obserwatorów mam 16
Komentarzy mam 21
Liczba wyświetleń stron przekroczyła tysiąc, tj. 1052

Dziękuję wszystkim, którzy mojego bloga obserwują i komentują. Postaram się, aby kolejne podsumowania były lepsze niż to.
Kolejne podsumowanie ukaże się końcem czerwca. :)


6 komentarzy:

  1. Ja też przeczytałam 16 książek.;D

    OdpowiedzUsuń
  2. Naprawdę bardzo dobry wynik! Ja swoje podsumowanie zrobię pojutrze - sam jestem ciekaw ile tego się uzbierało - pewnie mało :< Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. Widzę, że mamy podobny gust jeśli chodzi o książki (przynajmniej o pewien ich rodzaj;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo dobry wynik, a życzę jeszcze lepszych :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratulację świetnego wyniku i życzę powodzenia. Mi nie poszło tak dobrze w tym miesiącu, ale zrehabilituję się w czerwcu :) Maj przebiegł u ciebie pod znakiem thrillerów Cobena i kryminałów Christie :)
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie :)
    http://knigiszarikowa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...