28 gru 2013

(po)świąteczne zdobycze

Na święta książek żadnych nie dostałam, ale udało mi się znaleźć w bibliotece kilka niezłych pozycji, więc pochwalę się dziś nimi. :)

wszystkie zdobycze + ręcznie robione przeze mnie bombki :>





Od góry:

Cień i kość Leigh Bardugo 
Baśniobót Brandon Mull
kontynuacja serii Jutro; Kroniki Ellie I II i III John Marsden



Od góry:
Kwiaty na poddaszu Virginia C. Andrews
Krucha jak lód Jodi Picoult
Pięć lat kacetu Stanisław Grzesiuk
Powrót nauczyciela tańca Henning Mankell

Od góry:
Płatki na wietrze (druga część Kwiatów na poddaszu) Virginia C. Andrews
Koty i córki robią tylko to, co chcą Helen Brown
Lalki z getta Eva Weaver

i perełka. Książka z dedykacją autorki, za recenzję W imię miłości :))



7 komentarzy:

  1. Wspaniałe nabytki. Najbardziej zazdroszczę "Gry o Ferrin" :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Też mam takie bombeczki w domu :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Super książki :) piękne bombki :)
    Ja właśnie skończyłam czytać drugą część Kronik Ellie i mam smutne wrażenie, że autor ciągnie to na siłę, zamiast poprzestać na Jutrze.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale fajnie się masz! "Lalki z getta" muszę kiedyś przeczytać!

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...