30 kwi 2013

Podsumowanie miesiąca - kwiecień

Koniec kwietnia. Teraz maj, miesiąc matur. Kwiecień pod względem czytelniczym nie wypadł źle. Przeczytałam dość dużo, ale nie wszystko udało mi się zrecenzować. Na recenzję czekają trzy książki, więc w najbliższym czasie oczekujcie recenzji. do soboty bądź niedzieli, mogę być mniej aktywna na Waszych blogach (na swoim postaram się dodać recenzję). Jednak postaram się, żebyście tego za bardzo nie odczuli.
W tamtym miesiącu minął rok istnienia mojego bloga, ale podsumowania zostają takie same. Co miesiąc, krótkie podsumowanie.
Teraz trochę cyferek...

Liczba książek przeczytanych: 8 (Rok w Poziomce, Pogoń za duchami, Gwiazd naszych wina, Romeo i Julia, Dom na plaży, W imię miłości, Grzech aniołów Osaczona)
Liczba książek zrecenzowanych: niestety tylko 3. w najbliższym czasie spodziewajcie się recenzji Domu na plaży, Grzechu aniołów i Osaczonej, dokładnie w tej kolejności
Przeczytanych stron: 1984, dziennie ok. 66
Obserwatorów mam 82, w tym miesiącu doszedł 1
Liczba wyświetleń stron: 13694, w tym miesiącu 350
Liczba komentarzy: 606 

Cóż, tak jak mówiłam - nie jest źle. Przeczytałam sporo książek, jak na szkolny miesiąc. Gorzej z recenzjami, ale postaram się to w najbliższym czasie nadrobić, bo aż mam wyrzuty sumienia.
Chciałabym jeszcze tylko przypomnieć o kąciku dyskusyjnym Polubić poniedziałki, czyli Drrim dyskutuje, w którym to od Was zależy, kiedy on w końcu wystartuje! Noszę się z zamiarem otwarcia tego kącika już od początku miesiąca, ale chętnych mało. Przypominam, że jeśli zgłosi się pięć osób, z którymi będę mogła nawiązać dyskusję, akcja ruszy od najbliższego poniedziałku. Proszę więc o wyrażenie chęci udziału pod tym postem, bo nie chciałabym dyskutować sama ze sobą.
Dziękuję za wszystkie odwiedziny i komentarze. :)

3 komentarze:

  1. Całkiem nieźle, mi udało się przeczytać tylko 3. :<

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję świetnego wyniku. U mnie trochę gorzej...

    OdpowiedzUsuń
  3. Również przeczytałam osiem książek. Gratuluję!! :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...