30 lis 2012

Podsumowanie miesiąca - listopad

Następny miesiąc dobiega końca.
Już jutro zaczyna się grudzień. Miesiąc świątecznych przygotowań, gotowania pysznych potraw wigilijnych, ubierania choinki i obdarowywania bliskich.
Jednak dla Czytelnika takiego jak Ty czy ja, jest to też kolejny miesiąc, w którym sięgniemy po nowe, ciekawe książki. Pewnie niektóre z nich będą trzymały się tematyki świątecznej, żeby wprowadzić ten specjalny nastrój.
Ja właśnie takie mam plany na ten miesiąc. Przeczytać choć kilka książek, które Boże Narodzenie mają przynajmniej w tle.
A teraz, trochę Was znudzę, bo przedstawię Wam moje statystyki.

Liczba przeczytanych książek: 8 ( nie recenzowałam Skąpca)
Liczba zrecenzowanych książek: 7, były to:
Okup - Sophie McKenzie Recenzja
Błękit paryski - Beata Konopka Recenzja 
Piosenki dla Pauli -  Blue Jeans Recenzja 
Potomstwo - Jack Ketchum Recenzja 
Niezidentyfikowany obiekt chodzący - Tatiana Polakova Recenzja 
Chłopiec w walizce - Lene Kaaberbol, Agnete Friis Recenzja 
Dziewczyna z sąsiedztwa - Jack Ketchum Recenzja

Przeczytałam 2524 strony, co daje około 87 stron dziennie.
Przybyło mi 7 obserwatorów.

Chcę Wam bardzo podziękować za to, że jesteście, czytacie i komentujecie. Pewnie gdyby nie Wy, to już dawno porzuciłabym blogowanie, jak robiłam to z moimi wcześniejszymi blogami.
Mam nadzieję, że będzie Was jeszcze więcej, i że choć kilka moich recenzji pomogło Wam przy wyborze lektury.
Dziękuję :)

*****

Jak można zauważyć na załączonym obrazku, zmieniłam szablon bloga. Ogółem jest nawet ładny, podoba mi się, ale widzę w nim kilka wad.
Po pierwsze czcionka - jest o wiele za mała, a przy tym szablonie nie da się tego zmienić.
Poza tym, na samej górze są hasła, których nie chciałabym tu mieć.
Ponadto przeszkadza mi ten obrazek ze zmieniającym się kolorem tła i napisem Rapture.
Jednak jest to tylko chwilowy wygląd bloga, który w miarę jak najszybszym czasie postaram się zmienić. Szukam tylko odpowiedniego szablonu.
Mam nawet kilka upatrzonych, ale jest ten problem, że w nowym interfejsie nie można wgrać szablonu z dysku, a jedynie wkleić jego kod.
Szablon, który chciałabym umieścić na blogu, pochodzi ze strony http://btemplates.com/ , na której nie wiem jak mam ma skopiować kod szablonu i czy w ogóle jest taka możliwość.
I tutaj jest moja prośba do Was. Jeżeli ktoś wie jak mogę skopiować kod konkretnego szablonu z wyżej wymienionej strony lub ewentualnie ktoś zna strony z szablonami na blogspot, to byłabym mu bardzo, bardzo wdzięczna, gdyby dał mi znać.
Z góry dziękuję! 
Pozdrawiam :)


19 komentarzy:

  1. Bardzo dobry wynik :)
    Nie korzystałam z tej stronki, więc Ci niestety nie pomogę :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z wyniku jestem zadowolona, ale kiedy spojrzałam ile Ty przeczytałaś książek w samym listopadzie, to szczena automatycznie mi powędrowała w dół.
      Chyba nigdy nie będę miała takiego wyniku :P

      Usuń
  2. Ładny szablon, ale czcionka rzeczywiście za mała. Kolory bardzo mi się podobają, takie radosne i ciepłe:) Gratuluję oczywiście wyniku, ciekawe, jak będzie u mnie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo. :)
      Na pewno nie będzie źle.
      Nas, Mole Książkowe, stać na wiele wyrzeczeń wobec książek. :P

      Usuń
  3. Wow, co za podsumowanie. ;) I niezły wynik!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wiem jak, ale znalazłam czas na czytanie przy codziennych kartkówkach i sprawdzianach. Prawie jak w wakacje :)

      Usuń
  4. Szablon jest naprawdę cudowny, ale z tą czcionką to masz rację. Ja takiej nie znoszę. Krótkie notki czyta się ok, ale gorzej z dłuższymi recenzjami. Mam nadzieję, że jakoś dasz radę. Powodzenia no i oczywiście gratuluję świetnego wyniku!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie też się szablon bardzo podoba, ale ta czcionka jest dość poważnym utrudnieniem. Może nie tal dużym dla osoby z dobrym wzrokiem, ale ja noszę okulary i jest to wysiłek dla oczu.
      Chyba będę musiała poszukać innego szablonu, bo tak jak napisałam, nie da się zmienić czcionki ani w ogóle zmienić nic.

      Usuń
  5. JOHN LENNON <33333
    Można się przyzwyczaić, nie jest źle :D

    Nie wiem, jak Ty potrafisz przeczytać tyle książek, jak jest rok szkolny o.O

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Warto dodać, że oceny na tym zbytnio nie ucierpiały. :P
      Tylko 1 i 2 z biologi... To mnie nie zadowala, ale poprawi się ! :D

      Usuń
  6. Zazdroszczę, że "Jedyne dziecko" przeczytałaś dopiero w tym miesiącu... Naprawdę rewelacyjna książka, która wywołuje w człowieku wiele emocji.

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratuluję wyników :) Życzę równie udanego grudnia :)

    OdpowiedzUsuń
  8. O, właśnie zmiany zauważyłam. Ciekawie :) Dobry wynik :) Piosenki jeszcze przede mną :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetne wyniki :) Moje nie aż tak dużo gorsze!

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...