30 wrz 2012

Zawsze jest okazja do świętowania

Podsumowanie... Taak, w tym miesiącu będzie słabe, bardzo słabe. Nawet nie wiem czy warto je robić.
Przeczytałam tylko dwie książki!
Strasznie nad tym ubolewam, ale mimo tego, że jestem dopiero w drugiej klasie gimnazjum, mam dużo nauki. Już w pierwszym tygodniu szkoły miałam kartkówki, a do tego jeszcze odpytywanie, dwa projekty, opowiadanie... Aż strach wymieniać dalej!
Nie spisałam się, wiem. Nie odwiedzałam Waszych blogów, nie dbałam o swój, opuściłam się w czytaniu książek. Ja to wszystko wiem i przepraszam, ale co poradzę? Trzeba się wziąć w garść i jakoś lepiej zorganizować. Mam nadzieję, że z październikiem będzie lepiej i liczę też, że na urodziny dostanę ciekawe prezenty (książki). Przynajmniej jedną, proszę!
Ale zanim nadejdą moje urodziny do świętowania mamy inną okazję.
Pół roku temu na bloga napisałam swoją pierwszą notkę. Nie można jej nazwać recenzją. Zdecydowanie nie. Ale przynajmniej widać jakie poczyniłam postępy w pisaniu.
Dzięki temu blogowi i Wam, mogę pogłębiać moją pasję jaką jest czytanie. Poznałam wiele ciekawych osób, wiele blogów, na które zdecydowanie warto wpadać. Nauczyłam się systematyczności i jako takiej organizacji. Mam nadzieję, że będę gościła w blogosferze jeszcze przez długi czas. Liczę na to, że będzie mi dane przeczytać te wszystkie cudowne książki, które recenzujecie Wy i które czekają jeszcze na mnie na bibliotecznych półkach.
Dziękuję Wam za ciepłe przyjęcie w blogowym świecie i za to, że komentujecie i w ogóle czytacie mojego bloga.
Dziękuję Wam wszystkim ;*
Trzymajcie się ciepło tej jesieni!

 P.S. Już niedługo powinna pojawić się recenzja Czarownic z Salem Falls.
P.S. Czytajcie dla przyjemności, nie dla ilości. ;)

No i muszę edytować notkę...
Zapomniałam życzyć chłopcom WSZYSTKIEGO NAJLEPSZEGO !


5 komentarzy:

  1. Popieram, przecież czytamy dla przyjemności, a nie dla ilości. Każdy ma różne obowiązki. Ważne, że w ogóle czytasz. Teraz przeczytałaś 2 książki, za chwile przeczytasz więcej :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Raz więcej, raz mniej,nikt Cię nie goni ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jesienne zmiany pogody też wpłynęły na moje czytanie. Ale powoli wracam do formy;)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  4. Najlepiej czytać dla przyjemności:) Też mam w październiku urodziny i liczę na fajne prezenty, czyli książki:) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  5. Oj tam, przynajmniej coś przeczytałaś :)
    Projekty.. Nawet nie wspominaj, brr! W tym roku czeka mnie (nie wiem czy u Ciebie też to jest) projekt gimnazjalny, ale przynajmniej na fajny temat - Pokochać teatr :D Drugi to kompletna klapa, bo z wosu na jakiś głupi temat o szkole... :<

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...