10 wrz 2012

Stos wrześniowy

Dzisiaj nie będzie recenzji i nie jestem w stanie powiedzieć kiedy jakaś się pojawi. Dopiero wrzesień, a ja już nie mam kiedy czytać. 
Jednak, żeby na blogu nie było tak całkiem pusto to dodam stosik na wrzesień. 
Stosik skromny, ale bardzo mnie cieszy, bo są w nim książki, na które mam ochotę od dawna.


Nie widzę potrzeby pisania jakie na zdjęciu są książki, bo dobrze je widać.
Powiem tylko tyle, że na wszystkie te pozycje czekałam już od dłuższego czasu, a w bibliotece widziałam jeszcze więcej pozycji, które z chęcią przeczytam. Między innymi Piosenki dla Pauli.
Z tego co wiem, to książka nie miała zbyt pozytywnych opinii, ale pozwolę sobie wyrobić swoje własne zdanie na jej temat.

Pozdrawiam!

6 komentarzy:

  1. Stos fajny i życzę przyjemnej lektury. Mnie najbardziej interesowałaby Picoult.

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam ochotę na ,,Książę mgły" :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zafóna i Picoult chętnie bym przeczytała :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Najważniejsze, żeby stos cieszył Ciebie:) Powieść Zafona chętnie bym przeczytała:) Picoult mam za sobą - naprawdę świetna książka.

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...