3 sie 2012

Stosik na sierpień

Zaczął się kolejny - ostatni już - miesiąc wakacji. Nawet nie wiem, kiedy lipiec minął. Spędziłam go w domu, na czytaniu książek - jak na mola książkowego przystało :)
Chcę Wam przedstawić pierwszy stos na sierpień. Książki pochodzą zarówno z mojej, prywatnej biblioteczki, jak i z biblioteki publicznej. 
Więc, żeby nie przedłużać...


Na pierwszym planie:
Wspaniała zabawa - Wojciech Strojkowski ; książkę odkryłam przy robieniu porządków na półkach. Moja mama, kiedy była w moim wieku, również zaczytywała się w kryminałach, więc stąd ta książka. Ciekawe co z tego wyjdzie...

Od dołu:
44 Scotland Street - Alexander McCall Smith; zachęcona pozytywną recenzją jednej z blogerek, postanowiłam, że przeczytam tę książkę. Okładki bardzo przyjemne dla oka, opisy interesujący. Nic, tylko czytać. Tak też zrobiłam i kończę już właśnie tę część ;)
Opowieści przy kawie - Alexander McCall Smith; ciąg dalszy 44 Scotland Street
Miłość buja nad Szkocją - Alexander McCall Smith; wyżej wymienionych część trzecia
Tanatonauci - Bernard Werber; książka nabyta na promocji w księgarni Matas ;)
Letnia akademia uczuć 1 - Hanna Kowalewska; nabyta w księgarni Matras. Czytałam tę książkę już dawno, ale postanowiłam odświeżyć sobie pamięć, więc kupiłam obie część. Po cenie promocyjnej, zresztą ; D
Letnia akademia uczuć 2 - Hanna Kowalewska; promocja księgarni Matras :)

Tak zapowiada się drugi miesiąc wakacji. Prawdopodobnie pojawi się jeszcze jeden stosik, ale nie potrafię podać dokładnej daty. Wiem natomiast, że na wszystkie książki, które mam na swojej Liście życzeń, nie wystarczy mi tegorocznych wakacji.
A tak z innej beczki, to zastanawiam się nad ponowną zmianą wyglądu bloga, ale o tym jeszcze pomyślimy.
Chciałabym zmienić szablon na jaśniejszy i może trochę bardziej... kobiecy? Zobaczymy. :)
Pozdrawiam! ;*

5 komentarzy:

  1. Jestem ciekawa Letniej Akademii Uczuć :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie znam żadnej z książek, które zamierzasz przeczytać ale mimo to miłej lektury życzę :3

    OdpowiedzUsuń
  3. ,,Letnią akademię uczuć" przeczytałam i bardzo ją lubię. pozostałe książki z Twojego stosu bardzo mnie zainteresowały:)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...