31 sie 2012

Podsumowanie sierpnia :)

Ostatni miesiąc wakacji ma dziś swój ostatni dzień. 
Jak to szybko minęło! Już w poniedziałek znowu do szkoły. Rozpocznie się nowy rok, nowe obowiązki, nowe znajomości i szkolne przygody.
Boję się, że w roku szkolnym nie będę dużo czytała. Na pewno mniej niż w wakacje, ale postaram się dodawać recenzje w miarę moich możliwości.
Dobrze, koniec tego przynudzania. Przejdźmy do podsumowania!

Książki przeczytanie:
44 Scotland Street - Alexander McCall Smith Recenzja
Opowieści przy kawie - Alexander McCall Smith Recenzja
Miłość buja nad Szkocją - Alexander McCall Smith Recenzja
Tanatonauci - Bernard Werber Recenzja
Wspaniała zabawa - Wojciech Strojkowski Recenzja
Letnia akademia uczuć 1. Anna i wodorosty - Hanna Kowalewska Recenzja

W tym miesiącu przeczytałam 6 książek. Aż o trzy mniej niż w lipcu! Nie wiem dlaczego tak się stało, ale jakoś nie miałam ochoty na czytanie. Chciałam wykorzystać ten ostatni miesiąc wakacji jak najlepiej. 
Obawiam się, że statystyki dotyczące ilości przeczytanych książek w roku szkolnym będą jeszcze mniejsze, ale chcę dać z siebie wszystko i zacząć patrzeć w przyszłość. A trudno przedkładać książki ponad naukę.

Mam 50 obserwatorów, w sierpniu doszło mi ich 9. Będę szczęśliwa, kiedy przekroczę tę liczbę. 
Komentarzy na obecną chwilę jest 199, co oznacza, że przez okres tego miesiąca przybyło ich 64.
Liczba wyświetleń stron wynosi 4835, o 1615 odsłon więcej niż w poprzednim miesiącu. : )
Inne: nawiązanie ciekawej współpracy, co do której nadal nie zdradzę Wam szczegółów :P
Wygrałam również kolejny konkurs. Nagrodą była książka W żywe oczy. Czekam na awizo :)

Co do ilości przeczytanych książek to to podsumowanie wypadło gorzej od poprzedniego, ale ważne, że coś przeczytałam w ogóle, i że na blogu coś się dzieje. A dzieje się to, że Czytelników mojego bloga jest coraz więcej, a liczba odsłon również z dnia na dzień rośnie.
Dziękuję Wam wszystkim ;*


10 komentarzy:

  1. Wyniki nie takie słabe! :) Ważne, że miło spędziłaś czas podczas przygody z tymi książkami.

    OdpowiedzUsuń
  2. No 6 książek nie jest źle :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Całkiem niezły wynik jak na średnią krajową;)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie liczy się ilość a jakoś. A przede wszystkim, aby czytać dla przyjemności, ot co! Gratuluję i Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Sześć książek to dużo! Najważniejsze, żebyś Ty miała przyjemność z czytania:) A liczba komentarzy bardzo fajna:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluję wyników kochana, ja podsumowanie zrobię dopiero koło poniedziałku :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ciekawe podsumowanie i niezłe wyniki :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Wyniki bardzo dobre :) Gratuluję! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Wynik całkiem imponujący :) powinnaś być z siebie dumna :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...