2 kwi 2012

Karaibska Tajemnica - Agatha Christie

Tytuł: Karaibska Tajemnica
Autor: Agatha Christie
Wydawnictwo: Dolnośląskie
Ilość stron: 220

Okładka: Panna Marple, dzięki hojności swego kochającego siostrzeńca Raymonda, wypoczywa w luksusowym pensjonacie na jednej z wysp karaibskich. Tak egzotyczne otoczenie bynajmniej nie oszałamia starszej pani: gdy zostaje zamordowany emerytowany pułkownik, stary, nieszkodliwy nudziarz, panna Marple rozpoczyna prywatne śledztwo, swoim zwyczajem porównując ludzi i sytuacje do znanych sobie osób i wydarzeń z sennego miasteczka St Mary Mead... I jak zwykle rozwiązuje niezwykle zagmatwaną zagadkę.


Ja:  I znowu niesamowita Panna Marple w miejscu, gdzie zostaje zamordowany człowiek.
    Jedna z Karaibskich wysp, stojący na niej, dobrze prosperujący hotel, a w nim wypoczywający urlopowicze. Wśród nich major Palgrave, który umiera niespodziewanie w czasie snu.
Nadciśnienie? Być może, ale czy na pewno?
    Panna Marple postanawia wszcząć swoje własne, małe śledztwo, którego wyniku nikt się nie spodziewał.

    Kolejna książka Agathy Christie, z miłą, starszą Panną Marple .
 Mimo iż przeczytałam już kilka książek z Panną Marple czy Herkulesem Poirotem w rolach głównych i poznałam trochę ich sposoby rozumowania, to do ostatniego rozdziału nigdy nie jestem w stanie wskazać mordercy, osoby winnej.
    Mam nadzieję, że zakończenia każdej z książek o Pannie Marple czy detektywie Poirocie będą dla mnie równie zaskakujące jak te do tej pory.

Ocena:  5,5/6

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...