8 kwi 2012

Jak kamień w wodę - Chevy Stevens

Tytuł: Jak kamień w wodę
Autor: Chevy Stevens
Wydawnictwo: Świat książki
Ilość stron: 366

Okładka: Annie O'Sullivan, trzydziestodwuletnia agentka handlu nieruchomościami, postawiła sobie tego dnia trzy cele: sprzedać dom, zapomnieć o kłótni z matką i nie spóźnić się na randkę z ukochanym. Akcja ,,Otwarty dom''. którą prowadzi, przyciąga niewielu chętnych, kiedy więc pod ganek zajeżdża furgonetka, w Annie wstępuje nadzieja, że to jednak będzie jej szczęśliwy dzień. Nie mogła wiedzieć, że to będzie najstraszliwszy dzień w jej życiu.

Ja:  Ta pozycja już długo była na liście książek do przeczytanie, ale dopiero niedawno udało mi się ją zdobyć.
Jest to debiutancka powieść Chevy Stevens, w której doskonale opisała uczucia kobiety, gwałconej, poniżanej, załamanej...
Rozpoczynając czytanie nie miałam pojęcia, że książka będzie tak wciągająca, przejmująca i... wstrząsająca!
Akcja rozpoczyna się już od pierwszych stron, język jakim powieść napisano jest łatwy i przystępny dla czytelnika, a zakończenie okazuje się być niezwykle zaskakujące i nieprawdopodobne!

Ukłony w stronę niesamowicie dzielnej i odważnej bohaterki powieści, oraz w stronę pani Stevens.

Ocena: 6/6

1 komentarz:

  1. Widzę, że się zgrałyśmy ostatnimi lekturami. Ja dziś wrzuciłam recenzję tej książki. Jestem nią równie zachwycona jak Ty. Świetny thriller!

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...