11 kwi 2014

Kwietniowo - stosikowo

Cześć!
Dzisiaj luźniej - stosik. 
Pokażę Wam, co już w ostatnim czasie przeczytałam, co czytam teraz, a co jeszcze przede mną.
Niestety, teraz czas poświęcany przeze mnie na czytanie jest ograniczony, bo wielkimi krokami zbliżają się egzaminy gimnazjalne. Ale nie jest tak, że nie czytam w ogóle! Ależ skąd, po prostu czytam mniej. 
W takim razie, bez zbędnego gadania...


I od góry:
- Hobbit - J. R. R. Tolkien ~ aż wstyd przyznać, ale do tej pory nie czytałam żadnej książki tego autora. I chyba nie przeczytałabym, gdyby właśnie Hobbit nie był moją lekturą.
- Pretty Little Liars VIII Pożądane ~ Sara Shepard ~kolejna część popularnej serii dla nastolatek. Tej części już nie recenzuję, bo oprócz rozwijającej akcji nic więcej się nie zmienia. Powiem tylko, że mi się podobała.
- Baśniarz - Antonia Michaelis ~ książka, która od dawna mnie intrygowała. Zaskoczyła mnie, kiedy zaczęłam ją czytać, ponieważ spodziewałam się zupełnie innej tematyki. Aczkolwiek bardzo mi się podoba. 
- Freak City - Kathrin Schrocke ~ recenzja.

II od góry:
- Włoskie buty - Henning Mankell ~ autor skandynawskich kryminałów, w którego książkach bezapelacyjnie się zakochałam.
- Opowieści o Niewidzialnym - Eric-Emmanuel Schmitt ~ poleciła mi tę książkę koleżanka. Cóż, zobaczymy, jak będzie.
- dziennik - Anne Frank ~ wszystko, co związane z drugą wojną światową mnie interesuje. Dodatkowo, tę książkę poleciło mi już kilka osób, w tym nauczycielka polskiego, więc coś w tym musi być.
- Trafny wybór - J. K. Rowling ~jestem w trakcie czytania. Początek był strasznie nużący, ale akcja zaczyna mnie wciągać.

III od góry:
- Pół życia - Jodi Picoult ~ fe - no - me - nal - na. recenzja 
- Przemiana - Jodi Picoult ~ brałam w ciemno, jak każdą książkę tej autorki, bo każda jest wspaniała.
- Tam gdzie ty - Jodi Picoult ~ jak wyżej.

IV wszystko razem.

V gwóźdź programu:
- Igrzyska Śmierci -  Suzanne Collins ~ seria okrzyknięta tak wielką sławą, że już nie mogłam się doczekać, kiedy wezmę tę książkę w swoje ręce. Nareszcie nadszedł ten czas, więc mam nadzieję, że już niedługo będę mogła podzielić się z Wami moją opinią o tym bestellerze.

Macie jakieś typy co do książki, którą następną zrecenzuję? 
A może polecicie/odradzicie mi którąś z tych książkę, bo sami macie je już za sobą?
Co chcielibyście przeczytać? Czego recenzji nie możecie się doczekać?
Piszcie! :))

15 komentarzy:

  1. Pół życia jest genialne! *.* Też mi się bardzo podobało! Zresztą podobnie jak "Igrzyska", aż dziwne, że jest jeszcze ktoś, kto tego nie czytał :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie z reguły jest tak, że nie czytam tego, co jest aktualnie "na fali", bo mnie to jakoś zraża do lektury. Dopiero jak szum wokół danej książki ucichnie, ja po nią sięgam. :P

      Usuń
  2. Mankell mnie zaskoczył tą książką, a Picoult zawsze jest warta uwagi. Piękne stosiki:D

    OdpowiedzUsuń
  3. "Baśniarza" zazdroszczę! Miłego czytania :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Powiem Ci, że nawet jest czego zazdrościć :)
      Dziękuję :)

      Usuń
  4. Boskie książki i świetne zdjęcia ! ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne książki, mam nadzieję że Hobbit i Igrzyska Śmierci Ci się spodobają :)
    Zapraszam do siebie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na początku nie byłam przekonana, co do "Hobbita", ale już pierwszy rozdział mnie zachęcił, więc mam nadzieję, że z kolejnymi będzie coraz lepiej. A na "Igrzyska Śmierci" polowałam już dawno, bo zachęciły mnie pochlebne opinie na temat tej serii. Teraz tylko pozostaje mieć nadzieję, że się nie zawiodę. :)

      Usuń
  6. Z chęcią przygarnęłabym "Baśniarza" no i powieści Pani Jodi Picoult - bo ciekawi mnie ta autorka :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Uwierz, że gdyby te książki były moje, to bym Ci je natychmiast pożyczyła! :)

      Usuń
  7. Stosik retro :) Miłego czytania! Zwłaszcza Igrzyska są świetne!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo!
      No i jest kolejna osoba, która poleca mi "Igrzyska Śmierci". Coś w tym musi być... :)

      Usuń
  8. Jaki stosik! Zazdroszczę *.* Miłego czytania ! :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...