31 mar 2013

Urodziny! :)

W to bożonarodzeniowe popołudnie, witam Was moi kochani... Zaraz, zaraz! To nie te święta! Mimo iż pogoda płata nam figle, my obchodzimy dziś święta Wielkiejnocy. Z tej okazji pragnę złożyć Wam najserdeczniejszy życzenia, dużo zdrowia, szczęścia, miłości i spełnienia marzeń. Wszystkim Molom Książkowym wspaniałych lektur, które pozostaną w pamięci na długo. Odkrycia wielu ciekawych autorów, poszerzenia swoich domowych bibliotek i oczywiście finansów na to, by je poszerzać. :) Wszystkim blogerom życzę ogromu Czytelników tych stałych, jak i tych, którzy wpadają na chwilkę. Ciekawych znajomości internetowych i jeszcze wielu recenzji, które pomagają nam wszystkim w wyborze dobrej książki. Wesołych świąt!

*****

Teraz chciałabym przejść do drugiej części posta, której można się domyślić po tytule dzisiejszej notki.
Tak, otóż właśnie dziś, niedawno przechrzczona Domowa biblioteczka Drrim, obchodzi swój roczek!
Dokładnie 31 marca 2012 roku powstał ten blog, który do niedawna nosił nazwę Świata książek, dziś pod inną nazwą, ale z taką samą treścią, pragnie pomóc Wam w doborze lektur, które umilą popołudnia i wieczory.
Mimo iż pierwszych postów recenzjami nazwać nie można - nawet słowo opinia słabo tu pasuje - nie usuwam ich. Niech są, niech straszą, niech pokazują też, jak rozwinęłam się ja i mój warsztat pisarski.
Początki były oczywiście trudne, ale z czasem zdobyłam grono stałych Czytelników i obserwatorów, których dziś jest 81.
W blogosferze poznałam wiele przyjaznych mi osób z taką samą pasją jak moja.
Między innymi Waniliową, która również obchodziła niedawno rocznicę blogowania. 
Książkową, w którą wierzę, że powróci szybko do blogosfery mimo kryzysu, bo Czytelnicy się niecierpliwą. Jeszcze nie wiecie, ale z Książkową zamierzamy się spotkać tego lato, gdyż mieszkamy w jednym mieście, ale dość daleko od siebie.
Tyle jest jeszcze wartościowych blogów i wspaniałych blogerek, które je prowadzą, że nie sposób je wszystkie w tym jednym poście wymienić. 
Jednak muszę wspomnieć jeszcze o Miłośniczce Książek, której blog jest dla mnie prawdziwą inspiracją. Dzięki Tobie, kochana, poznałam nasza wspaniałą rodzimą pisarkę, Katarzynę Michalak, w której książkach się zakochałam.

Moi drodzy, wspaniałych osób blogosfera skrywa pewnie jeszcze więcej, lecz ja na wymienianiu ich poprzestanę i przejdę do życzeń.
A więc, mojemu blogowi życzę:
- wielu Czytelników
- setek tysięcy odsłon
 - wielu nowych odsłon, ponieważ przebieranie w szablonach chyba nigdy mi się nie znudzi
- i różnorodności życzę. A co się za tym kryje? O tym słów kilka za chwilę. :)

A sobie? Sobie czego życzę? Życzę sobie wielu znajomości, po nic nie łączy tak, jak wspólna pasja. 
Życzę sobie mnóstwa książek, tych lepszych i tych gorszych, bo jakaś równowaga musi być.
Czy współprac sobie życzę? Cóż, nie pogardzę, ale nie do tego dążę, prowadząc tego bloga. :)
I Czytelników też sobie życzę, bo każdy nowy obserwator, komentarz czy kolejna setka odsłon bloga, to jeszcze szerszy uśmiech na mojej twarzy.
I oczywiście weny sobie jeszcze życzę! Oj tak, wena do pisania recenzji ważna rzecz, bo bez tego dobrego tekstu nie będzie. ;)
I Wam, moim obserwatorom i komentatorom, życzę również wszystkiego dobrego. Żebyśmy kolejny rok spędzili wspólnie w miłej atmosferze książek i dyskusji o nich. :)

*****

W drugim roku działalności bloga, chciałabym wprowadzić kilka zmian i urozmaiceń, które umilą zaglądanie do mojej Domowej biblioteczki.
Na pewno wchodzi tutaj w grę zmiana szablonu (kolejna), bo ten mi się już znudził, a poza tym chciałabym coś bardziej przejrzystego i w jaśniejszych kolorach. Coś prostego, nie skomplikowanego. 
I tutaj prośba do Was, moi drodzy. Jeśli ktoś z Was zna dobre strony, na których najdę ciekawe szablony lub może ktoś z Was się grafiką zajmuję, proszę pisać! Nie odrzucę pomocy :)
Drugą sprawą jest poszerzenie tematyki bloga. Chociaż może źle to ujęłam. Do Domowej biblioteczki zaliczają się recenzje filmów i książek - chociaż tych pierwszych to bardzo rzadko - ale jeśli pojawi się możliwość zrecenzowania czegoś więcej, to chętnie ją przyjmę.
Zastanawiam się też nad wprowadzeniem kącika dyskusyjnego czy czegoś w tym rodzaju, który umożliwiłby nam rozmowę na ciekawe tematy i wymianę poglądów. Ten pomysł jest jeszcze gdzieś głęboko w moim umyśle, ale powoli kiełkuje, więc mam nadzieję, że coś z tego wyjdzie. :)
A jeśli Wy macie jakiś pomysł na zmodernizowanie i urozmaicenie mojego bloga, do serdecznie zachęcam do pisania do mnie meili (kamila13@wp.eu) lub kontaktów na gadu gadu (11539469). Rady, pomoc i pomysły mile widziane. :)
A jeśli chcecie być na bieżąco z tym, co dzieje się na blogu, zapraszam na fanepage'a ub do tweetnięcia .
Przypominam również o zmianie adresu bloga, które teraz znajdziecie pod nazwą  http://domowa-biblioteczka-drrim.blogspot.com/ .

Pozdrawiam i dziękuję za cudowny rok!

6 komentarzy:

  1. Aww, miło mi! <3
    Sto lat, wielkoludzie. :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszystkiego dobrego zatem Ci życzę! <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale ten czas szybko leci:-) Obyś wytrwała tu jak najdłużej:-) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  4. gratuluje i życzę wytrwałości w dalszej pracy :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Sto lat! :) Najważniejsze, abyś była wytrwała :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Spóżnione, ale szczerz życzenia, kolejnych 100 lat blogowania i samej radości z lektur.

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...